Monday, August 3, 2009

Farmer wants a wife

Wah, sentap dengan rancangan realiti aussie - Farmer wants a wife.
Farmer-farmer yang hot, muda dan kaya raya mencari pompuan untuk dijadikan bini. Punyalah ramai pompuan berebut-rebut farmer nih. Encik-encik farmer patut pilih orang yang cintakan bebiri dan tak geli korek bontot bebiri..hakhakhak

Ada scene baaaaaanyak bebiri *teruja*..ahaks.

'You are 27 and still single! whats wrong with you?'
wah sentap soalan pengacara (panggil pengacara ke eh?) kat salah sorang farmer. Ewah, ewah, kalau masih single bila umur 27 tu samting rong ke? *emo* kekeke

4 comments:

  1. cepat masuk daftar utk next season.....confirm jadi rebutan

    ReplyDelete
  2. hai encik ray! *lambai-lambai*
    saya tengah tunggu keluar iklan untuk next season. harus kesemua farmer gaduh2 rebutkan saya kan sebab saya penchenta haiwan sejati dan boleh tolong depa jaga binatang..hakhakhak

    ReplyDelete
  3. Setuju2. Saya eksaited bab2 realiti tv nih. Mesti saya bangga kalau akak masuk jadi contestant.

    ReplyDelete
  4. kalau ada undi sms, korang kena undi tau..hahaha

    ReplyDelete