Saturday, January 15, 2011

Takde tajuk

There are few things yang buatkan saya down di saat ni tapi saya malas nak meroyan. Saya layan MV mamat  jambu sampai nak termuntah - sbb byk sangat tgk. See, semua benda berlebihan adalah memudaratkan!
Then I talked to Ake. As a friend, I miss him so much. Sebab being sesama Cancer *kehkehkeh,dah mula dah mentahyulkan diri* dia ala2 paham gituh. Mebi jugak bila berbeza latar belakang agama kita tak takut2 kena gosip dan dituduh terhegeh2 kat orang. Sebab kita tau things wont work out kita just jadi ourselves dan tak freak out. Tak paranoid.
Good news for me - dia decide nak balik sini but our main concern is kalau takde scholarship memang teruklah dia. So saya harap dipermudahkanlah urusan dia.
Yang paling saya seronok kawan ngan dia adalah dia memang akan membolayankan saya kalau saya degil - dan untuk pompuan2 gedik macam saya adalah sangat best...hahaha. Macam bila dia tau saya tak suka drive. Masa Aman datang sini, tak sampai 20 minit drive pon saya dah berleter sakan. Mesti Aman ada rasa mcm nak terjun dari kereta..hehehehe.
So, selalunya kalau dia nampak saya diam dia akan mintak kunci kereta, sebab dia tau saya menyampah ya amat drive masa banyak kereta. hehehehehehehehhehehehehehehehehe. Padahal sebelum tu kalau dia tanya nak dia drive ke tak saya akan jawab 'takperrrrrrr'. Kalau namanya pompuan camtulah, takpe, takpe...dalam hati layennnnn....hahahaha. Gedikla sangat pompuan ni kannnnnnnnn, kena orang paksa barula terhegeh2 bagi.....hikhikhikhik.
So selalunya kalau apa2 dia takkan tanya dah, dia terus bagi arahan dan tak tunggu jawapan saya. Dia akan terus bolayan pandang depan - tidak mahu mendengar sepatah pon alasan gedik..hahahahahhahahahhaha.
Being his friend yang pernah darah hidung sekejap sebelum rapat ngan dia, saya sangat hepi bila dia sebut

'Dengan ko la aku paling tak segan'

dan

'Kalau aku jadi balik sana sambung PhD, ko extend la setahun dua lagi.hehehehhehehe'

Oh shit, motip saya dah jadik macam WAGS Malaysia semua benda nak cerita kat blog???? Oh takpe, Ake bukan my other half dan bukan pemain bola! kekekkekekekekekekkekekekek


Buat Sakinah: DBSK dah kembali tapi hanya dengan 2 org :(
Max Changmin adalah kjythbkusuhdvjkldknvjidlukincjl.jylnuryl





Dan the best outfit for GD TOP setakat ini utk lagu High High adalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh INI



sorryla terpaksa tepek sini uols..Para ustazah pakat ngeadd kat FB tak dapat nak mengover sbb menjaga sensitiviti ramai pehak.

3 comments:

  1. ade bace psl dbsk...mmg dh tggl 2 org je..huhu...x best dah. tu yg mls nk lyn kpop skrg ni...nnt alih2 pecah..alih2 tukr ahli...adus...x best la mcm tu..dh dgr teaser lagu dieorg..mcm best..hehe

    -kinah

    ReplyDelete
  2. tease lagu sapa?JYJ ker?akak macam suka ler plak kat depa nih walau dah tinggal dua. Akak rasa Max Cangmin bertambah comelllllllllll.

    ReplyDelete
  3. teaser lagu dbsk...tp skrg dh kuar lagu penuh kan...tp salute gak la kat dieorg ni. tabah n gigih....huhu.bile tgk muke dieorg dpt rase dieorg gigih...*mcm over plak sakinah ni*...hehe

    -kinah

    ReplyDelete