Friday, January 21, 2011

Bersudu2 air mata anak dara yang menangis tersedu-sedu

Semalam saya menangis. Tersedu sedan la jugak. Cuma kurang sikit dari tangisan sebab eksperimen. Ini semua sebab
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AYAH.

Mendengar suara ayah di corong belah sana membuatkan saya terus termenangis. Hati yang tengah terkejut dan serabut, tangan yang tengah menggigil, poket yang sedang menipis ketika tu, hutang keliling pinggang yang semakin melebar - berkadar terus dengan penglebaran pinggang secara literal, kehidupan sosial dengan manusia2 yang membuatkan saya rasa nak mencarut setiap 5 minit, jantan2 menyakitkan hati yang saya rasa mahu kerat apa2 yang patut, allergic pada susu (apekah lepas 28 tahun hidup baru sedar intolerance pada susu?), masalah tidur malam, kerja yang menimbun tapi malas nak buat.

Telefon ayah sebab sudah buntu dan sudah tidak mampu. Dan terus TERmenangis sebab ayah memberi jaminan semua akan ok.
Semua akan ok.
Semua akan ok.


Gosh, mcm kena tukar pil!

Oh, saya dah ok :)

No comments:

Post a Comment