Wednesday, January 5, 2011

Selamat Hari Lahir dan Good Luck

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir pada Encik Nikaz Nikal, jejaka idaman gadis2 Malaya, masih singel mingel bujang trang tang tang *sila ym saya untuk mendapat nombor telefon atau email beliau, hiks*. Semoga dengan peningkatan usia, meningkatlah juga kehenseman, kemachoan, kehottan, kematangan, kerajinan, kesopansantunan dan kebudi-bahasaan. Terima kasih atas segala khidmat nasihat di alam maya *wah gituh* dan perbincangan bercorak ilmiah mahupun perbualan berkonsep gosip dengan jiran sebelah rumah *hikhik*. Terima kasih kerana mengamalkan gaya hidup hormat-menghormati. Tapi awas ya kalau berani cuba menduga lautan yang dalam (betul ke ayat nih?)! Sesama lah kita bersemangat untuk post doc pulak. Go go go!

----------------

Hari ni juga hari penting buat insan teristimewa *hikhik*. Selamat menempuh temuduga dengan berpakaian vogue. Diriku disi senantiasa mendoakan kesejahteraan dirimu. Senantiasa.  Walau kita terpisah jauh beribu batu, walau kita dah berbulan tak bertemu, walau kita sudah tidak lagi terjangkau dek tangan *wah gituh*. Semoga dipermudahkan urusan dan senantiasa ditunjukkan jalan yang terbaik. Semoga Allah kurniakan ketenangan untuk temuduga esok! Good luck, love! Senyum, senyum, senyum! Go go go!!

2 comments:

  1. time kasih bebyk my dear *wah gitu (tiru ayat hg)*... aku neves tahap nenek tiri gaban. oh apakah yg bakal berlaku esok?? tlg doakan aku dr kejauhan yg beribu batu itu...

    senyum seindah suria,
    Akuygjauh...

    ReplyDelete
  2. Hehehe..mesti boleh!!!go go go. Go to sleep sekarang!!!!Beauty sleep penting untuk interview!!! hehehehehhe

    ReplyDelete