Sunday, January 9, 2011

Matahariku

Kehkehkeh. Tajuk bukan main, kan?
Esok meeting ngan supervisor untuk 'caj otak' - for the next experiment. Next experiment akan jadi lebih tricky sebab akan guna bilik climate apekebendantah dan pakcik yang incharge tu cuti-cuti krismas dan new year lagi. Saya dah draft experiment, tapi sebab takde idea bape sampel leh muat, saya stuck. Lit review dah membeku takat tu je lah. hahaha. Dah lebih 50% and I'm happy with that, walau saya tau encik bos takkan berapa happy.hiksssss. Ahkak dah malas nak stress lantaklah.
So tadi sempat godek2 sikit data experiment hari tu. Ada jumpa satu point menarik utk masuk tesis. So yeah, alhamdulillah. The rest of day, habiskan tengok season 3 Heroes. Lama dah terbengkalai. Puas hati menengoknya. Nanti bebila stress bolehlah sambung tgk sizen 4 plaks pastu leh buat royanan berkonsep fangirl. Hikhik.
Novel pon ada 2 lagi tak baca. So nampaknya utk tahun ni I'm well planned untuk mengubati diri di kala tensen dan stress dan tidak mampu menggunakan otak dalam bidang akademik.hikhiks.

Tajuk entry adalah matahariKU.Ahaks. Sebenarnya saje gedik. Nak cakap pasal Taeyang. Dalam bahasa ibunda Korea Taeyang maksudnya Matahari kalau tak silap. Sebab tu la nama album solo dia 'Solar'. Yer, Taeyang atau Yong Bae dari BigBang. Lagi taste kat TOP (tetiba rasa TOP ada iras Sylar, apekah?) tapi sukaaaaaaaaaaaaa sangat lagu Tra, eh Taeyang ni. Bila buat kerja, saya mesti ada lagu latar sbb nak fokus (tak suka sunyi sgt atau bunyi org mengumpat hahah) tapi tetiap kali lagu ni keluar saya akan terbehenti dan feeling-feeling. huks. Oh apekah? Rasanya lagu feeling2 Taeyang dan 2am je saya boleh layan.

Terimalah...Wedding Dress :)



ps: ok, rasa dah pernah post MV nih..kekekeke.takpelah kan...hiks

No comments:

Post a Comment