Sunday, February 6, 2011

Penyimpan kenangan

Saya kerobek2 video klip yang ada dalam lappie utk transfer masuk dalam phone. Tetiba saya jumpa satu folder nama ipod. Kiranya dalam tu ada file2 best yang saya transfer masuk dalam ipod dulu. Krobek punya krobek....OMG banyak gila klip lama2 yang best. Contohnya yang ni



Kenapa saya kata best

1. Ini bukan persembahan konsert. Ini persembahan mingguan macam muzik-muzik mingguan. Tapi kesungguhan depa rasa mcm tgk konsert, kan?

2. Sangat suka depa libatkan mini Big Bang - bebudak kecik yang comel lotey tuh..Ya Allah, comelnya bebudak nih..hahahhahahahaha

3. Suka bila TOP asik tengok 'mini TOP'...Sangat kebapakan! *pengsan*.

4. Suka tengok GD sebab masa saya dload klip ni bias saya adalah GD.ahaks. Dan rambut dia tak hazab. Dan dia sangat comel.

5. Takde pompuan seksi menggedik menari latar.

6. Can't wait for Big Bang'c comeback THIS MONTH!! :)

No comments:

Post a Comment