Sunday, February 6, 2011

Mahu update

1. Proposal untuk experiment terakhir telah direjek dengan bergaya sekali. Tapi saya tak down sebab depa reject dengan gaya sempoi, takde rasa mcm bodoh sangat "Tell him [principal supervisor yang tak dapat hadir] that we throw out both of your proposals hahahaha". 

2. Mengadu domba dengan principal sv melalui sms [bolehhhhhh???hahaha] dan dia jawab mcm bapak2 - 'Remember that this process is meant to improve decisions and may mean the need to mount a stronger case for your options'.

3. Rasa mcm tak depress tapi hari meeting tu lepas lunch dah balik umah tido, malam bangun untuk makan and mandi. Semalam pun tidur SEPANJANG HARI. Bangun untuk makan dan mandi je. Gosh.

4. So, tengah timbang tara options yang ada untuk final eksperimen. Maybe kena buat 2 instead of 1. Dan sekarang sudah berlapang dada dengan kemungkinan kena buat extension. Ake cakap kenapa perlu stress kalau kena extend - bukan ke suka dok Armidale? So, thats so true. Let it be.

5. I'm currently waiting for Big Bang 2010 Concert DVD *sengeh* untuk sampai di pigeon hole.

6. Kebarangkalian Jay dan BIG BANG datang Sydney tahun ni adalah tinggi sebab skang kat Aussie depa nak jadikan jemputan artis korea sebagai aktiviti tahunan. Sentap kan??

7. Member bukak kedai makan thai yang baru. So happy for them. 

 Tolong kelim karipap

Dengan anak taukey kedai..hehehe

8. Sebab panas gila kat sini dan saya kena pi sampling kat field, so skang ni lebih hitam berkilat dari biasa. Tapi rasanya takde beza masa kat UMT dulu. Cuma bila kat sini sempat berlaku proses pencerahan sket sebelum nih..tu yang rasa makin gelap..sebenarnya sama jer..hehehe.

No comments:

Post a Comment