Tuesday, April 28, 2009

Sila pastikan saya menang

Seriesly, entry ini membuatkan saya tercabar. I'm currently sibuk bergosip, menyibuk dan menyibukkan diri dengan hal-hal kat sini. Tapi dek kerana entry itu, saya betul-betul rasa tercabar dan bersemangat. hahaah

Game itu adik saya yang kat mesir rekemen, then telah merebak. Kami 4 beradik asik main hari2, yang kat Indon tu je tak main - busy kot. Sangat suka main.

Untuk memastikan saya dapat menewaskan Am, sila klik sini. Note untuk Am - akak ada 3 akaun tapi yang ini paling kuat..haha.
Game nih mudah saje, just validate, kemudian lawan. Takyah bagi email, takyah sibuk nak tekan2 keyboard. Dia lawan sendiri. Kalau nak make sure username tu kita sorg je guna - sila create password.

Bersemangat untuk pergi japanese night *lap hidong darah* dan attend scholarship award ceremony with dharma *ala2 mcm wakil keluarga tgk dharma dpt award*.
Dan berdebar untuk 1st month progress meeting dgn sv2 yang kacaks itew *lg 2 mggu*.
Petang nih ada seminar sampai malam. Suhu dah makin sejuk. Asik terketar2 dan bertapa depan heater.

I wont update much after this, so kalau mau gosip2 hangat sila tegur di ym okes.

2 comments: