Monday, April 13, 2009

Hidung belum darah lagik

Esok miting ngan sv. Kecut perut lak tetiba..keke.
So hope semua ok.
Bebudak lain semua pakat pulun siapkan keje.
So, asrama nih sunyi - semua pakat berkurung dalam bilik.
One thing good kat sini, semua orang aktif - mulut dan anggota lainnya. Saya rasa mcm saya paling lembab! Ce korang imejin..huhuhu. Jadik secara tak langsung terpaksa pantas gak mcm depa.
Malam esok siap Ifa *rakan Indo* ajak buat discussion ngan dia sebab dia kena wat assignment pasal animal disease. Pepagi tadik dia siap kejut saya bangun ajak beli barang. Wah, sangat proaktif..saya siap suh dia gi dulu sebab nak tido..keke. Pastu dia kata takde org lain dah nak teman saya nnti sebab dia kena wat assignment. keke. So, kalut2 la bangun siap2.
Dan semalam Dharma *rakan India* siap datang bilik memberi penerangan pasal skul. Terbeliak2 mata saya mendengarnya. Baru 1 hari masuk, tapi banyak sangat info yang dapat. Sentap jugakla, tapi bersyukur sebab takla lost.
Masa Dharma memberi penerangan gaya 'duta skul', dapat call kat bilik. Lelaki omputih kol I u ols...Ingat pakcik opis asrama.keke. Sekalik sv! Sentap ya amat. Berjaya dirimu menjejaki daku..chewah. Gelak2 je sv dengar saya speechless. Koya mcm Bred Pitt kol i jer. Note utk adik ikan - sila jangan dengki, 1-0.keke
So, bila dia kata nak pick up saya ke opis, saya kata takpe, naik bas ngan dharma n ifa.
Sentap gak sv sbb tau saya dah kenal student2 lain kat skul. Sebenarnya org lain yang terjah saya. keke. Saya hanya menyerah diri je..keke.

'Thats great, u sure dont waste any time here!'
'Yeah, I'm excited' - sebenarnya excited dia kol..kekeke

Hope takde benda pelik jadik esok.
Tenet malam nih ok sikit, siap leh bukak youtube. I pon apalagik u ols..cepat2 dload clips dbsk, wonder girls dan super junior - terapi tuh di kala nerves. kekeke
And yeah, kat asrama nih takde pon mamat keasiaan seperti jepon, taiwan n korea. Tak jumpak lagik. So, takde idung darah. Sib baik...
Yang salu lepak kat floor nih mamat omputis - very not my taste lah.kekeke
Orait, saya sudah mau siap2 tido. Nak pakai losyen segala *aww, lady Di kan?.
Dan malam nih saya pasang mende alah nih sampai pening - comels! Boyband yang paling ramai ahli di dunia - 13 org! Hope lepas habis phd leh kenal sorang2 *wah, gaya mcm 2nd phd lak* keke.
Esok kalau ada masa saya update lagik. Suka nak meroyan2 dan membebel2 dalam bahasa melayu. Heaven sangat rasa.
*Tetiba nak beli bendera malaysia dan kibar dalam bilik*


10 comments:

  1. Anda adalh insan yg bertuah..bestnyaa...

    ReplyDelete
  2. 1. semua orang aktif - mulut dan anggota lainnya = wahhh saye suka!!! meriahhhh!!!

    2. Wah, sangat proaktif..saya siap suh dia gi dulu sebab nak tido.. = yang ini sgt choiii,....sila behave okay! tunjukkan manner yg baik...

    3. Berjaya dirimu menjejaki daku.. = yg ini over feeling!!!

    4. Saya hanya menyerah diri je.. = sila jgn double meaning!!!

    5. Yang salu lepak kat floor nih mamat omputis = wink wink meowww!!

    6. Tetiba nak beli bendera malaysia dan kibar dalam bilik = pasti saye akan buat jika ade rezeki ke oversea, tp lg menarik kalo ade tukang pegang bendera sekali...pakej lengkap!!! baru patriotik!!

    ~ sekian...sambil sambung writing!!

    ReplyDelete
  3. azrullokman... ala-ala mencatat setiap point yang boleh dibidas. Menggunakan pengalaman berdebat betul ek. Haha.

    Kak Dijah, saya suka Morning Musume. lagu Jyosei Kashimashi Monogatari agak meriah:D
    Tapi takde lah hidung berdarah. Saya taste yg mata biru. Ahaks:D

    ReplyDelete
  4. hahaha ye la am...kena la catat..senang nak bidas!!!

    hhehee..

    ReplyDelete
  5. nampaknya kak dijah berjaya mengadaptasi dgn baik

    :)

    ReplyDelete
  6. Acu,
    Alhamdulillah Acu happy dengan SImon dan Kat (Alg salah nama kah?)

    Acu nak Alg poskan bendera Malaysia?

    ReplyDelete
  7. errk, adakah hanya lappie i mengalami kerengangan extra atau mmg tampalan youtube ini terlebey panjang dr garisan entry ineh.

    opss, biasalah org obsessive compulsive disorder mmg camginih..:)

    ReplyDelete
  8. Miss BumbleBee,
    tuh video saiz widescreen. Sekarang dah makin popular kat Youtube:D

    ReplyDelete
  9. oh, thanks Am. but pretty annoyed when you cant view right sidebar tuh. :P.

    ReplyDelete