Tuesday, April 7, 2009

Sengsara

Dear valued customer friends,
Saya telah bertukar dari post-paid maxis ke pre-paid, dengan mengekalkan number yang sama.
I'm suffering.
Suffer sebab takleh lagi bergayutan sakan.
Suffer sebab kena selalu cek baki dan gugur jantung bila baki tinggal 0.25sen..keke
Maka, dimaklumkan bahawa saya tidak akan menghubungi semula 'panggilan terlepas' - missed call terutama dari kawan ikan dan adik ikan yg dengan niat sengajanya mahu saya tepon balik. keke *jeling tajam pad kedua2 insan di atas*
Saya juga tidak dapat lagi bergoss sakan sampai lenguh2 tangan..hikhik. *jeling kak delinn, angah and ayang*
Buat yang jauh di mata *jeling kak ronn*, marilah kita berkolling2 guna ym..pasnih susah dah nak kol akak tetiba..kekeke

Takpe, kesengsaraan ini sanggup kutanggung demi memastikan kita semua masih berhubungan walau di mana jua kita berada.
I'm keeping this number sampai penyakit meroyan mai balik=)

3 comments:

  1. ops! dijah, gi baca blog akak

    ReplyDelete
  2. heeheheheh kalau tak pakai pre-paid pun mmg takleh nak goss over the phone dah! :p

    take care ok!

    ReplyDelete
  3. kangen bagent sama tulisan n suara kamu!! eheheh baca blog kau mesti aku imagine cara kau cakap.. ko mmg sempoi..best baca..tepat padat sendat

    ReplyDelete