Thursday, April 9, 2009

Happy birthday!

Ini adalah scheduled entry.
Saya diserang writers block syndrome.
Saya sudah takde idea menulis.
Tapi kebetulan 9/4 birthday Yamapi
Omedetou Yamapi!
Yamapi tak pernah masuk blog ini.
Dia tak penah kenal saya.
Tak pernah tahu pon kewujudan saya dan fangirls lainnya yang selalu lap hidung darah bila menatap wajahnya.
Tapi saya tak kira.
Nak jugak buat entry untuk dia.
The thought that counts kan? gituhh..


Sila lihat sedutan ini. Ayat Yamapi menyentuh kalbu.Ok, ok. Dia cuma baca skrip. tapi saya rasa cara dia cakap sangat comel. Hey, dia dapat anugerah pelakon pembantu terbaik okeh untuk drama inih.



Dan ini clip kegilaan watak beliau dalam drama itu. Mabuk minum soya. Sentap!



By the time u ols membaca entry ini, saya mungkin sedang tidur dengan lena di rumah, ataupun dalam bas menuju ke putrajaya - mengambil cek untuk ditunaikan *bas pukul 9*. Saya amat berharap urusan saya dipermudahkan hari ini. Sila doakan saya okeh?
Semoga semuanya selesai dengan baik. AMIN.

5 comments:

  1. Uh Kak Dijah, toksahlah duk advertise bab-bab duit nih.
    Siap bgtau bas kul brapa lagi...

    :)

    ReplyDelete
  2. semoga perjalanan anda baik-baik aje..

    muahhx!

    (erm..menatap meja kosong tepi pintu yang ada cd nobuta wo produce)

    ReplyDelete
  3. Am...erk...kekeke. Ala, mcm org kenai akak pon..doakan semua ok ye?
    Qilah - thanks..muahs!!!!

    ReplyDelete
  4. semoga semua berjalan lancar...

    ReplyDelete
  5. Kak Dijah,
    didoakan semuanya selamat.

    InsyaAllah okey tuh:) Jangan bila sampai sana, menyepi dah la. Nanti kitorang buat piket ramai2.

    ReplyDelete