Monday, March 8, 2010

Sentap

1. Saya tak masuk stat class sem ni. Hazab sangat communicate ngan depa. 1st, depa terlepas pandangkan email sv pasal saya nak enroll, then bila saya email bagitau sv dah email awal2 surat tu depa suruh masuk kelas basic sebab tak penah amik basic kat sini. So, bila reply balik bagitau dah guna basic dalam experimen, terus di bolayan. Kendian bila encik bos email orang research baru depa carik balik email. Then depa suruh saya email balik orang yang bolayan saya. Saya tak email pun.kehkehkeh. Lepas tu dapat email orang research bagitau dah takleh enroll. Lepas tu orang research bagitau encik bos saya tak email orang yang bolayan saya tu. So, encik bos sekarang dalam proses bertukar menjadi hijau sebab saya tak email balik orang yang bolayan saya. kekeke. Dah bagi email bela diri, tapi kompom la kena marah nih. Sengal la. Menyampah nak explain banyak2 kali kat depa nih. Kalau depa tak hilangkan surat tu takdela masalah banyak2 mcm ni. Dharma tu senang2 je masuk kelas 200. Sentaplah mek nih.

2. Ini bukan clip mamat jambu.
Betulllllll, bukan.
Jaybommies di kandang.hikhik.
Comelllllllll *pengsan*






2 comments:

  1. acu kompiden je ckp bahasa melayu ngan diorng "lompatla masuk dalam ni kalo boleh" hahaha, diorang mesti pikir "what is the girl talking about? give me my food!" hahaha

    ReplyDelete
  2. Leganya dia dpt mkn...hehe..mmg comel!

    -AS-

    ReplyDelete