Tuesday, March 9, 2010

Outlandish

I was introduced to this group by my brother in the early 2000's. Depa ni kumpulan trio yang tak jambu dari Denmark - dua mamat Muslim dan sorang mamat christian. Depa buat lagu2 yang bermesej *cough, cough* dan kebanyakannya bermesej kemanusiaan. Tetiba rasa gedik nak carik balik info terkini lepas kecewa dengan 6pm.Ehem, saya perlu pengganti segera..kekeke.
So, I found out depa release album baru. Tapi....mcm agak hampa la sikit. Mcm lagu tak bersemangat mcm lagu awal2 dulu.

Ni lagu Aisha, Yassin ada nyanyi dalam Bahasa Melayu. Lagu ni bukan Yassin punya, bukan Outlandish punya, depa dedua nyanyikan semula. Lagu ni asalnya dalam bahasa apa ntah.



Lagi satu yang saya suka Walou. Klik sini untuk video. Hampeh, takleh embed puloks.
Lagu lain yang best: Guantanamou, Kom Igen, I'm Calling You, Look Into My Eyes. Ni yang saya suka la. Yang saya tak berapa suka tak ingat. Jangan lupa cari info pasal outlandish ye? kekeke.

Depa dah makin tua, dan saya rasakan depa yg dulu masa lebih muda lebih best. kekeke. Bila dengar lagu baru mcm tak berapa bestla puloks. Takpe, mebi kena dengar banyak kali.kekeke.

Go Outlandish Go!

Mode: masih patah hati dengan kpop..

1 comment:

  1. layan lah Maher Zain. kecewe sungguh dengan kpop nampaknye yehh. haha

    ReplyDelete