Thursday, March 12, 2009

Update

Updated.
*terasa mcm artis pulak, semua benda nak cerita kat org*
Baru balik dari klinik.
Yer, saya pegi jugak klinik.
Semasa jiwa kacau tadi saya langsung takleh pikir.
Masa sedang berehat2 kat bus stop, datang skuad er*a tanya jalan nak ke simpang pul*ai. Oh, kalau jiwa tak kacau pun saya tak teruja dengan skuad itew. Ni tgh jiwa kacau. Saya pusing tgk org lain. Semua org buat dono. Kesian pulak. Saya terus je cakap *amik kanan, pastu kiri*. Pemandu senyum dan terus blah. Sebenarnya mcm panjang lagi arahan. Tapi sebab saya mcm blur-blur dan pemandu ingat arahan dah habis, dia terus blah. Saya harap skuad selamat sampai ke destinasi. Masa kat bus stop tu jugakla saya menenangkan diri *gituhhhhh*. Menalipon Gee yang sentiasa berjaya membuatkan saya waras kembali. hehe. Sebelum tu tepon Kak Khalid, tapi sebab baru lepas nangis dan masih sentap, jiwa kacau jugak. heheh. Tadi sebelum tepon agent dah tepon klinik..tapi line busy..Maka lepas dah bertenang di bus stop tepi longkang, saya kol balik klinik sambil buat suara sedih dan nekad untuk ke klinik. Patah balik ke cc dan print out dokumen-dokumen. Saya takleh cerita panjang, penat dikhuatiri akan berlaku salah paham oleh mana-mana pihak dan juga risau kalau ada masalah yang timbul kelak. Cume kesimpulannya, saya pegi jugak klinik dan saya buat jugak medical cek up dengan bulu mata basah-basah dan apply teknik yang doc ajar masa cek up 1. Mungkin ada orang kata saya nih degil..tapi sebenarnya saya nak berusaha jugak sampai saya betul-betul puas hati. Kak Delinn, Kak Hazel, Kak Khalid, Kak Zieyla, Aidya, Arin, Anonymous dan Wan..tenkiu. Malu pulak rasanya emo tak tentu hala...
Sori konggo, jadi isu pulak bulan nih...Konggolah...saya dah tak kisah...



5 comments:

  1. setelah membaca kisah ini & kisah2 sblmnya, ternyata emo anda berhala tuju...mari kawan2 kita doa ramai2 agar everything goes according to dijah's plan A...hehehehe

    ReplyDelete
  2. acu..angah doakan semua berjalan lancar..angah balik ipoh arie nie tp maybe x gie kot kenduri zureen sbb ayah angah suh gie kenduri sedara kat kuala kangsar..memule xmo gie sbb nk gie kenduri zureen..bile die ckp tolong bwk kete..x sampai atie lak nk tolak..ayah angah dah tua..

    ReplyDelete
  3. best ape layan jiwa kat bus stop..tepi longkang polak tu..klu dijah bejaya harungi dugaan tika ini,InsyaAllah nikmat nyer lebih puas dr cekik agent yg hampeh tu.. caiyok..

    ReplyDelete
  4. mmm.. ape tips nak wat check up time menses?

    ReplyDelete