Sunday, March 29, 2009

Dear friends,

Terima kasih kerana
1. memberi semangat dan peluang kat saya utk memperbaiki diri menjadi kawan yang baik.
2. sudi menjadi pendengar royanan2 yang berasas mahupun tidak.
3. membalas sms saya dalam keadaan terpaksa ataupun tidak.
4. selalu buat saya tersenyum. kamu semua membahagiakan saya.
3. menjadi rakan gossip dan sepengejian yg sungguh vok..hehe.
4. selalu mengubat kesunyian saya.

Mohon maaf atas segala keterlanjuran dan kesilapan di alam maya mahupun dia alam nyata.

ps: kawan2, i might change my fon num *nak tukar prepaid*, pls buzz me kat ym kalau cuba nak kontek saya tapi tak berjaya. =)
Sekarang saya berada dalam mode hibernasi dr blog sebab nak tido dan makan puas2 kemas barang dan siapkan keje.
Adik2 ikan, sila kontek ahkak kalau mau jumpa sebelum akak balik.
I will sms the date of departure bila dah confirm tarikh. Hope takde benda merapu jadi lagi. Still dalam mode tggu cek *sigh*.
Till then, I will update later.

No comments:

Post a Comment