Sunday, March 22, 2009

Gencatan

Lately saya memang takde mood idea nak update. Writers block gituh...Meroyan dan merapu meraban je lebih kan. Actually saya dalam mood meroyan tentang sesuatu, dan saya berazam nak meroyan puas-puas sampai tiba masa nak start belajar. Jangan tepuk dahi..tak meroyan kat korg lah..kekeke..I really hope that dengan meroyan sepuasnya saya akan lebih tenang dan bersemangat untuk sambung belajar, demi kemaslahatan bebiri sedunia. So, dengan ini saya mengisytiharkan gencatan jari. No more entry pat lima kali sehari..keke.

Dekat di mata tak semestinya dekat di hati kan?
Feel me, even we are far apart..

8 comments:

  1. Aik..akak dija...buat la post lg... sye bru nk join nie...

    ReplyDelete
  2. Adliiiiiiiiiiii!!!
    *lap idung darah* keke
    Sampai ati tak jumpa akak sebelum pegi..sedih ni...

    ReplyDelete
  3. olo2x...sdeyh je die...xpe...sye bukan g oversea cam akak nti pun...kite kt cni2 ajer...akak gencatan lg ker?..idong 2 ok x?..

    ReplyDelete
  4. Dah adli ada nih...mcm tak jadi je gencatan...hehehehe
    *mesti abang yoe n abang nik pengsan dengar komen akak ni kan* ahaha
    idung dah ok sikit..hihihi

    ReplyDelete
  5. Dekat di mata tak semestinya dekat di hati kan?


    kan..kan..kan..kan.

    ReplyDelete
  6. Miss bumblebee - benar...lebih baik jauh di mata dekat di hati dari dekat di mata jauh di hati...tak gituh..kehkehkeh

    ReplyDelete
  7. ya Allah....kami penghuni rumah no.3, tok jembal street, dgn ini mengisytiharkan bahawa kami ingin muntah beramai2 akibat kelakuan seorang wanita ........ usia yang tidak mengenal erti penat lelah mengorat pemuda2 yg muda lagi berstatus bawah umor!!!

    ReplyDelete
  8. saje kan bagi alamat rumah kan? tektik nak suruh aku pegi rumah kan? kecewa sebab aku tak gi open house umah ko hari tu kan?
    takde maknanya okeh. i takkan ke sana sebab adli dah takde..hukks
    keke

    ReplyDelete