Thursday, March 5, 2009

Mimpi

Terbaca entry mimpi Kak Delinn. Kak Delinn mimpi sedang berada di US! Wah, envy Kak Delinn sbb mimipi yang indah2..hehehe

Beberapa hari lepas saya mimpi dapat sms.
Sms dari kawan yang bernama Goku *nama yang tak berapa nama sebenar*.
Nama Goku terpapar di skrin telefon.
Goku sms tanya saya pasal karies gigi yang saya hidapi dalam mimpi.
'Mcmana karies gigi u? dah ok?'
Dalam mimpi tu saya dan Goku semakin renggang, tapi sebab karies gigi, hubungan jadi rapat.
Saya berdoa.
Semoga saya tak dapat karies gigi.

5 comments:

  1. o... jdnya mmg nak renggang dgn si goku ni la ye. he...

    ReplyDelete
  2. Wah Kak Dijah, pengaruh Dragon Ball sangat..

    ReplyDelete
  3. Mahadi, tammo karies gigi..kalau tak renggang lagi dan tak dapat karies gigi aci tak? heheh

    Am, hahaha..

    ReplyDelete