Friday, March 6, 2009

Abaikan entry ini

Pernah tak rasa mcm nak shut offkan diri dari manusia-manusia di planet bumi ini?
Rasa mcm nak tutup blog *kalau ada blog lah kan*, supaya apa yang kita rasa kita simpan sendiri.
Rasa mcm tammo guna handfon, supaya orang tatau kita kat mana and sedang buat apa.
Rasa mcm tammo guna YM, sebab tatau nak sembang apa dengan orang.
Rasa mcm tammo jumpa orang-orang yang rapat dengan kita, sebab kita tak mahu dipedulikan.
Pernah tak eh?
Ini soalan, sila jangan speku.
Sindrom PMS kah? - bila tudung pagi tadi pasola *lipatan* tak jadi, tudung kena marah? Penat okeh tiup2, sampai lenguh mulut!

8 comments:

  1. ermm..penah..penah! rase cam nak delete bl0g kan ari tuh...

    ReplyDelete
  2. penah.. dan penah jugak rasa mcm nk koma sekejap sbb penat berfikir dan berperasaan.koma.bukan noktah.hehe..

    ReplyDelete
  3. betul..betul..betul..(nada ipin) hehe..
    apsal pakai tudung kene tiup2 pulak??

    ReplyDelete
  4. penah...slalu plak tuh...huhuhu

    p/s: saya pun slalu meniup tudung, sakit hati ble dia xmo bekerjasama esp bile dah lambat nak ke mane2...saya letak lilin sket..jd, kadar peniupan dan kadar tekanan darah saya pun menurun..huhu

    ReplyDelete
  5. uh aku selalu jer

    dan aku delete blog, aki invi ym, aku tk angkat tel

    habis citer..muahahaha

    ReplyDelete
  6. oho ..setuju2
    rsa nk baling hpon pon ada.
    jiwa leh kacau seharian kalau tudung wt hal mcm tuh..huh

    ReplyDelete
  7. errrrr....pernah jugak..tp tu bila rasa diri dipinggir dan tidak dipedulikan..(kira mcm merajuk la)

    ReplyDelete