Thursday, March 12, 2009

Entry emosi

Ini entry emosi.
Betul-betul emosi.
Sedang menangis di cc *apekah*
Jenuh lap air mata dengan tudung dan tapak tangan.
Pagi tadi kol agent.
Dia dah masuk kerja hari ni.
Dia cakap saya boleh buat check up hari ini.
Tapi kena bawak 2 gambar paspot dan paspot dan print out form.
Gambar saya dah pas kat opis agent semalam.
Kalau saya tau tu untuk saya lekat kat form yang kan diemail hari ni saya tak bagi kat depa.
Tak pasal2 kena amik gambar lain hari ni.
Printer kat rumah ntah apa masalahnya, takleh print.
So decided utk amik gambar kat kedai dan print form kat cc.
Saya bersiap-siap.
Rupanya hari ini saya didatangi sahabat baik.
Konggo - tu bahasa budak Taayah..haha
Saya nekad jugak nak pegi medical cek up.
Kedai dekat rumah pulak takleh buat print express.
Mesin rosak katanya.
Pergi jauh sikit dari rumah.
Lepas amik gambar, duduk kat pc ini.
PC number 4.
Bukak email yang agent bagi.
Dia email semua borg.
Dan pesanan yang saya tammo baca.
'cannot do check up during menses'
Saya kol agent sambil tahan nangis.
Nak tegakkan benang yang basah.
Dia cakap takleh buat test.
Dia tanya bila start konggo.
Saya jawab hari ni.
Dalam hati saya jawab *tak sampai sejam*.
Dia hanya boleh cakap 'haiya!'.
Dan saya bebel apa tah kat dia sambil tahan nangis.
Saya takde mood.
Saya nak minum coke hari-hari.
Sampai habis konggo.
Oh, bagus jugak tulis blog.
Saya dah berenti nangis.
Sekian entry emosi.

5 comments:

  1. errkk.. (mata terkebil2 tatau nak cakap apa..)

    ReplyDelete
  2. dijah, sabar dijah, sabar. Bertahan sikittttt je lagi tu. Lagi dekat, lagi dah nampak jalan, sure lagi hebat dugaan dia. Rilex, tenang, dan kemudian berfikir kembali. ok?

    ReplyDelete
  3. org kecik mmg byk dugaan nyer..:D

    ReplyDelete
  4. Allah nak bg susah skrg, sbb dia nak bg senang masa wat PhD nanti...amiiinnn....cam x best la klu sume smooth sailing je kan...x rasa adventure...hehehe... sabarnyer dijah...Allah syg org2 yg sabar nih... :D **feeling ustazah plak...huhu..**

    ReplyDelete
  5. Sabar ya?

    Relax ah, pasti ada hikmahnya itu...:D

    Jangan risau, bukan kah takdir itu telah ditetapkan...insyaAllah everything will be all right, memang cabaran nak fly nih bapok peritnya, but after this, insyaAllah smooth sailing!

    :D

    ReplyDelete