Wednesday, February 25, 2009

Tag dari Ayang

1. Perlu copy paste gmbo award


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
  • Namanya Wildawati Khazis. Nama glemer ayang/wilda. *selambe je buh nama ayang kan..ahah*
  • Kami sangat banyak persamaan, cuma dia lebih kewanitaan dan lebih cun dari saya dan dia sekarang ada pakwe yg gagah. hahaha.
  • Dia seorang yang sangat menyayangi keluarganya. Bila memikirkan keluarga, dia seperti kerasukan, terus bersemangat waja! Sangat kagum.
  • Dia sangat suka bagi semangat kat orang, walaupun masa tuh dia down. Kagum lagi!
  • Dia sangat suka melukis. *masih lagikah?*
  • Dia suka kaler biru.
  • Dia tutup blog kalau rimas *mcm saya juga*, tapi sekarang dia prebetkan blognya. Hanya wan, saya, alang ngan ayang menjadi pembaca. Jeles okeh ayang sebab leh boh gambar2 yg kena dicensoredkan jika nak dibubuh kat open blog...ahaha.
  • Dulu masa prep malam, dia suka pakai kain batik dan juga selipar tandas...haha - sangat selamber kan?
  • Dia selalu meletakkan kepentingan diri dia di belakang kepentingan orang lain. Tu sebab dia sanggup berhadapan dengan risiko kena buang sekolah, demi membantu adik2 dorm.
  • Saya masih sangat yakin muka dia seperti Maria Farida!
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
  • Hobi saya tidur dan bergossip, selain melayari youtube untuk mencari clip2 yang boleh mengakibatkan pendarahan hidung. Obsesi kini - Arashi, tapi masih setia ngan Yamapi.
  • Sangat teruja dengan lelaki yang pendiam *kita sama, kan ayang?haha*. Tetapi lelaki diam tak teruja langsung ngan saya..ahaha
  • Saya sangat sensitif dgn org2 yang rapat dan insan2 tersayang. *sama mcm ayang jugak*. Tapi worse, saya leh terjadik pompuan yg sangat menjengkelkan. Tgh belajar kawalan diri.
  • Saya degil dan ego dan kerek ngan budak laki. Tu orang kata. Kalau orang dah kata, betulla tu agaknya kot.huhuhu. Tapi dengan adik2 ikan saya sangat penyayang dan baik hati. *betul, kan adik2 ikan?*
  • Saya wanita. Tulen, sejak lahir. Kat tengkuk tu bukan halkum lah, tu thyroid membengkak!
  • Sama macam ayang - suka lari dari masalah. Dulu, bila ada selisih paham ngan hosmet, terus pindah bilik secara haram. Terus jadik adegan drama. Bila dah makin tua nih, cuba confront masalah dengan gigihnya. Tammo dah lari. Semput!
  • Kalau saya rasa rapat dengan orang, saya akan menyibuk tentang masalah2 yang dihadapinya. Luar kawal okeh.
  • Saya tak suka kalau tersuka secara sesungguhnya kat orang. Saya akan jadik mereng dan sentap dengan diri sendiri dan sentapkan orang. huhu.
  • Cepat panas, cepat sejuk. Saya cepat sentap dan bengang, tapi akan pulih lepas cakap merapu tanpa henti. Tapi bila saya dah lega, org lain la pulak bengang sbb dgr luahan hati saya yang menusuk-nusuk jantung..haha. So, skrg nih tulis kat blog je lah. Less damage to other souls, kan?
  • Kecomelan kambing dan bebiri, serta baunya membuatkan saya tenang bila stress, ala2 terapi. Terapi lebih berkesan kalau pengembala tu howt/ada anak yg howt! ahahah.
4. Malas nak tag2, but I'm listing 5 names..gataiiiiii...Buat okeh....
  • Aqilah
  • Kak Zieyla
  • Kak Ron *bersedia utk dihempuk sampai pengsan..huhuhu..org tu tgh sibuk nak adjust kat Belanda, suh dia buat tag pulak kan?*
  • Nini
  • Nik

2 comments:

  1. Cepat panas, cepat sejuk. Saya cepat sentap dan bengang, tapi akan pulih lepas cakap merapu tanpa henti. Tapi bila saya dah lega, org lain la pulak bengang sbb dgr luahan hati saya yang menusuk-nusuk jantung..haha. So, skrg nih tulis kat blog je lah. Less damage to other souls, kan? ~ ada persamaan lg disitu. huhuhu..bile ayg baca semula entry ayg mase meroyan, ayg terfikir "apelaaa yg kubebelkan iniiii" hiks

    ye, muka ayg cam maria farida yg kena sun burn n obesiti. sgt jauhla acuu..sila tanya wan kalo nk kompemesyen. ayg ngaku diri snow white pun org dh tersedak keluar balik mknn dlm mulut. *titisan airmata tunggu time nk mengalir turun. hehehe

    thanks acu, buat tag nih. :)

    ReplyDelete
  2. erk..saya?
    hehe
    beshnya nama saya yang pertama...

    lalala~

    ReplyDelete