Friday, February 13, 2009

Laptop

Laptop yang sedikit cacat, tapi masih boleh menggunakannya dengan riang gembira. Ia sudah banyak berjasa. Dari mula buat research untuk masters, sampai tua sekarang. Seboleh2 akan angkut jika saya travel ke mana2 *kalau bermalam*. Even sekarang bila travel KT-Ipoh-KT, saya akan angkut walau saya tiada kerja2 menaip mahupun editing, walau berat.


Penciptaan laptop sungguh memudahkan umat manusia, kan?
Oh, entry ini tiada hala tuju yang jelas. Saya sebenarnya tergoda dengan Yamapi laptop dalam iklan Toshiba ini. Laptop Toshiba bagus eh?

6 comments:

  1. Just say no to HP laptop.

    Zeah dan Kam(ex-housmate Zeah), guna HP, dua-dua problems.

    ReplyDelete
  2. Really?
    Akak guna Acer, pon prob..
    Nak try toshiba lah..
    hehe

    ReplyDelete
  3. sis..i kan gune toshiba..
    haruslah diingatkan perumpaan ini
    "alah membeli menang memakai"
    i beli masa harga die tambah seposen jadi 5k dan hayatnya masuk 2009 ni dah jadi 6 tahun...hehe...

    btul tak i cakap??

    tapi rasanya harga die dah jadi makin murah...


    saya recommend 101% anda guna brand itu..

    ReplyDelete
  4. Qila, ko memang fan Yamapi..pilihan Yamapi, pilihanmu jua..haha
    Tapi kini dirimu milik Aidy..serahkan Yamapi padaku...
    haha

    *semangat nak beli toshiba tetiba* hehe

    ReplyDelete
  5. hey...aidy ku itu sememangnya aidy ku..

    tetapi yamapi tetap menjadi pujaan hatiku..kahkah!!

    ReplyDelete
  6. Qila, ni bukan zon menggedik! *mode dengki*

    ReplyDelete