Friday, February 20, 2009

Saya salah

Kalau saya buat salah, saya akan rasa bersalah.
Bersalah dan sedih.
Ye, saya mengaku saya buat salah.
Tapi itu bukan tiket untuk kamu marah2 saya dan hempas telefon bila saya mintak maaf.
Saya tahu saya salah.
Dan saya dah mengusulkan cadangan utk menyelesaikannya.
Yang memudahkan kepala otak kamu.
Dan mungkin melegakan sikit hati saya.
Tapi kamu takmo dengar.
Sukahatilah.
Saya bukan sesiapa pun.
Hanya melukut di tepi gantang.
Ye, ye..saya sedar.
Saya ni bukan sesiapa.
*sambil seka air mata dengan tudung bawal kelas satu kaler biru yang ada berlian straight kelas 1* ahaha

ps: sori hosmet, jiwa kacau sikit..tak dapat nak teman hingga ke akhirnya..

6 comments:

  1. minggu ini minggu penuh emosi.
    but org kata:

    1. kalau 'org itu' marah kt kita or hangin kt kira sorg je sdg org lain ok je dgn dia..maknanya mebi mmg slh kita la tuh.

    2. kalau ramai org yg ada masalah dgn 'org itu', & dia nk hangin kt semua org, maknanya dialah yg tak tau kontrol emosi dia sndr sampai semua org jd mangsa keadaan.

    dlm kes kau ini, aku yakin situasinya adalah yg no.2. so, toksah kau layan org sebegini sbb aku pn dh menjarakkan diri dr dia..kau tau la aku kan..tak koser nk lyn org yg emo tak ketahuan nih..

    ReplyDelete
  2. wah...kontroversi nih!!!!!!!!!!
    nak tauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

    ReplyDelete
  3. sis.. sabar ye? mahukan pelukan atau ribaan dari saya gedix dan cantik ini??

    (mode kelip2 mata nak tau)

    ReplyDelete
  4. bila hati bersulam debar maka disitulah timbul kekeliruan..maka tepuk lah dada,tanyer la iman..
    InsyaAllah..Dia sentiasa ade bersama anda..banyak mase lg tuk cari yg terbaik dlm hidup..

    ReplyDelete
  5. hmm^^ i kn0w...cuma x suka 0rg yg suke memanjang-manjang kes yg leh ditutup terus...takpe...be patinet deAr *bigg hug**

    ReplyDelete
  6. hapuslah air matamu dik...

    sabar dijah sabar [itu jer yg mampu akak ckp]... yg penting dijah dh buat apa yg sepatutnya.. and i think u've done so much to help... some people just don't know how to be thankful... sabar ye...

    meh akak tolong lapkan sekali..

    ReplyDelete