Thursday, September 11, 2008

Respons

Beberapa unexpected response semasa bersembang hari ni dan semalam

1.
Akak, saya takut media contaminate.
Isk, tak lah. Jangan risau.
Betul nih kak. Saya tadi briefing lupa nak tutup botol.
Takde apa tuh. Kita tgk nnti mcmana.
Adus, mcmana kalau SEMUA contaminate. Rasanya air liur saya dah masuk dlm botol.
Awak nih kelakar la.
Erk.
Ps: kelakar? risau lah...

2.
Awak kena tulis butiran kenderaan dgn number plate dalam borang claim ni, walaupon awak tak claim kenderaan.
Saya takde kenderaan.
Ha? Takde?
Haah, takde. Saya menompang orang je. Kesian kan?
Tak kesianlah kat awok!
Erk..kehkehkeh
Ps: tak cukup sayu kot nada. Tu sebab org tak kesian.

3.
Sapa sinih matrik La*buan?
Saya!Saya!
Amik bio?
Amik.
Kenal cikgu Sa*ad?
Kenal.
Tu ayah saya.
Series?
Nama saya Kha*dijah Sa*ad.
Ayah kandung?
Erk..
Ps: Boleh ke berbintikan bapak angkat/bapak sedara/sugar dedi? kehkehkeh

4.
Akak, balik raya mana?
Ipoh.
Eh, dia pon org Ipoh!
La, Ipoh kat mana?
Taman Meru.
Sekolah mana dulu, Bainun?
Tak, Izz*uddin
Erk...
Ps: Angah, tetiba je sentap!kehkehkeh

2 comments:

  1. hahaha..kenape ye,bile dgr je dari sis..izuddin..kite akan tgk semcm kt org tu..hhahahahahahhahaha..kesiankan produk dari sane?adakah student acu tu tau acu dak taayah?

    ReplyDelete
  2. acu revealkan dengan penuh selamber ayam. Sentap pulak mamat tuh.kekekeke. Pastu dia asik nengok sajork. TERPAKSA i behave tawww...cis!

    ReplyDelete