Tuesday, September 16, 2008

Juadah berbuka

Minggu depan dah nak balik raya..yay!

Sepanjang berposer kat sini boleh dihitung keberasapan dapur. Penyakit malas tuh satu, tapi sebenarnya penat sket bulan poser nih. Terkejar2 nak habiskan silibus lab. Kalau lecturers pulak, depa terkejar2 nak abiskan lecture. Lepas raya nnti, sedar tak sedar dah nak final exam. So, sekarang, masa agak pack. Nak marking, nak habiskan lab, nak setelkan apa yang patut. So that markah students dapat di passkan on time *uh, panjangnya alasan napa tak masak..kekeke*
So, hobi adalah membeli belah di bazaar ramadhan. Kebiasaannya pegi dah kul 6 lebih, balik dari opis singgah bazaar sebelum sampai umah. Bila dah petang2, otak pon dah lembab..So, selalu saya beli je apa yg terlintas. Suatu hari nampak nasik ayam mcm best, tambah pulak makcik yang jual tu muka friendly..asik senyummmm je.hehehe. So, saya beli. Selalu kalau tak sedap makanan, saya dah tak beli lain kali. Rupanya not bad lah nasik ayam mokcik nih. Maka, kesannya, saya beli nasik ayam hampir tetiap hari, terutama skali bila takleh buat pilihan. Penat dah nak pikir. Senyuman makcik tuh dah terbayang2.hehehe. Jimat masa berfikir..

'Aku rasa hang dah kena jampi ngan makcik tuh' komen As selaku hosmet. Dia selalu bertukar2 menu..hehe. Keupayaan mindanya jauh lebih hebat dari saya. Dia masih mampu berfikir juadah apa nak dibeli walaupun kepenatan..keke

Saya akan merindui bazaar ramadhan gong badak..hehehe

3 comments:

  1. besok kasik la alasan cemni kat laki ko ye...malas segala..muahahaha

    ReplyDelete
  2. eleh, nnti dah ada laki rajin la saya..haha

    ReplyDelete
  3. eh? kompiden jak....nanti jgn sik bagi susu kat kamben jek..sik dok kandang kamben jek..laki pon kena tido kandang kamben...hahahah...wakakaka

    ReplyDelete