Tuesday, April 27, 2010

Warkah buatmu, kasihku

Sayang,
Apa khabar dirimu di sana?
Aku?
Aku tidak keruan, kegelisan.
Saat-saat begini aku selalu terkenangkanmu.
Menghitung hari demi hari bila siang dan malam silih berganti.
Berbulan lamanya aku diselebungi kegelisahan, keresahan.
Aku menantikan hari esok dengan penuh debaran.
Ya, hari esok yang kau janjikan.
Hari esok yang janjimu akan menggembirakan.
Mampukah janjimu ini dikotakan?

Dan debaranku semakin kencang.
Ah, cepatlah berlalu wahai siang.
Aku akan sabar menanti janjimu sayangku KPT.
Esok elaun masuk??

keke

3 comments:

  1. gempak je entry ni k.dijah....hahahaaha...ingt kn warkah buat kekasih awl dan akhir...kiteorg kat cni dh msk mggu lps...

    -kinah

    ReplyDelete
  2. wah~ awalnyer org kt sana dh masuk. saya baru check blum masuk lg... cepat2 le masuk...huhu~

    ReplyDelete
  3. Belum masuk *air mata darah*.Kalau ikut jadual yang akak print 28 hb..Mampusla nak bayo duit sewa jemaat nih? Kena bunuh itik tepi kolam dan jual lah nampaknya..hukssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete