Monday, April 19, 2010

Royanan episode dua.

Selamat bertemu kembali.
Saya takkan meroyan sebagai respond terhadap 'pembebasan'/'pelepasan' *haiyoh, BM!!!* MV baru 6pm yang berkonsep 'Pinggan tak retak nasik tak dingin". Well 6pm, orang tak hendak, u ingat ai ingin???? Kita tengok je lah berapa banyak album terjual. he he he. Kalau anda kawan saya dan kasihani saya, tak payah tengok. Beli apetah lagi *jeling ayang*. Kalau nak tengok untuk kutuk, silakan. ke ke ke. Sapa nak puji, jangan sampai pengetahuan saya. he he he.
Kenapa saya tammo meroyan pasal MV depa? Sebab Jay promote MV ni kat channel YT dia. &%$^&#%*$(%*!!!!! So, saya bertenang je lah. Malas nak menonjolkan kesaikoan diri.

Berdasarkan petikan di atas dah majoriti entry dalam blog ni, sudah terang lagi bersuluh saya adalah orang yang short tempered. Kalau ada pertandingan blog konsep meroyan, saya yakin saya boleh menang 3 tangga teratas. Di alam nyata juga saya short tempered, tapi sedang latih diri untuk diam. Tangan seram sejuk, menggigil, tapi tetap diam. Biasanya kalau memang tak tahan saya terus buat karangan kat email dan send kat Phonwan. he he he. Pastu esok pagi dia report sama Wijdan dan sebaik saya melangkah masuk opis mereka akan analisa masalah dan tenangkan saya. Tapi biasanya cepat panas cepat sejuk. Bila depa sembang, saya dah ok.

Susah lah nak kawal kebengkekan hati. Cuba nak buat relaks, tapi susah. Sampaikan kalau saya drive, memang takleh sembang bab2 emosi, mesti la bawak mcm orang gila. So, end up kawan2 sembang2 pasal benda-benda simple atau benda-benda yang menggembirakan saje, he he he.

Oh, the reason why I'm writing this adalah kerana kekonpiusan. Saya bad tempered ngan sorang kawan. Sekalik dia sms

'Dijah ada hati kat saya ke?'

Ok, sib baik dia sms. So, saya lepas bertenang balas dengan baik.

Camnilah yer hadirin dan hadirat sekalian. Kalau pompuan meroyan tak bermakna dia meroyan sebab dia ada menyimpan hati kat orang yang dia royan. Penah dengar pasal PMS? Kalau tak pernah pegi baca. Tolonglah jangan buat kesimpulan membuta tuli.

Jatuh saham mek!!!!!!!!!!!! *kesimpulan royanan panjang berjela*

10 comments:

  1. 2pm? ceh, album 2am pun ayg masih gigil2 tgn nk click 'purchase' inikan pula mereka. ya, ayg mungkin akan nonton mvnya (kalo dh xde benda nk wat a.k.a kalo wgm xde lg next week. tollonglah bila wgm nk ada ni dh 3 minggu tungguuuu)tp utk menggemari jauh sekali. seulong tu pun ayg dok geram lagi. tetiba. haha. tp acu masalah ayg ialah cepat sejuk. kang jay dok buat promo kat yt dia mulala ayg lupa apa 2pm dh wat kat jay. sila acu ingatkan ayg selalu.

    p/s. bnyk mv menunggu giliran. rain, hyori pun masih belum nonton. :)

    hahaha, ayg x pernah lagi org tanya soklan tu. i wonder, apa jwpn yg acu beri ye? kekeke

    ReplyDelete
  2. Ayang, tengokla MV Hyori. MV dia kena band sebab memaparkan memandu tanpa tali pinggang keledar. keke. Acu ingat kena band sebab selak baju. Cis.
    WGM ada kot ayang minggu ni. Tak habis lagi ke eh berkabung untuk navy ship tu? Apa kata ayang layan U-kiss vampire. YT channel: ukissmusicbox.

    Abaikan je Mv baru depa. lebih kurang mcm konsep Heartbeat. Tapi heartbeat lagi azab. Kali ni ok la jugak personaliti 'luaran' yang mangaburi mata fangirls yang baru akil baligh. Tapi lagu tak best. A big NO for me. Dengan imej yang seksi kononnya. Kamonlah, ketandusan idea dah? Ingat semua fangirls pervet ke?
    Tapi tak puas hati skang ni lagu depa tu nombor satu dalam carta kebenda tah (internet korea kot). hish!!

    Acu jawab: Belum lagi jatuh hati..

    ReplyDelete
  3. Jadi harimau jadian.keke.
    abaikan.
    expected.
    malas.

    ReplyDelete
  4. baiknye jay oppa (ke dongseng?). siap promote lg.ish...ish...ish.

    ala strict la korea ni.kene band la plak mv hyori ni.org br tau...huhuhu.ala alien mane tau undg2 kat bumi...dieorg br smpi kat bumi ja.dieorg kan kebal...tu yg x pakai tali pinggang...ntah2 xde pinggang alien ni....

    -kinah-

    ReplyDelete
  5. Ops, lupa..Jay tetap Oppa kita walau hakikat dia adalah dongsaeng...*nuna tak sedor diri!!!*

    ReplyDelete
  6. Dia hyung...Paling tua. Tuler, Allkpop mcm harems pi publish satu dua komen fangirls yang meroyan. So, ramai iFans kata kitorang gila. Bencinya AKP. Suka laga-lagakan fans. =(

    Haha, akak suka MV Hyori. Tapi akak tak tepek sini sebab ada budak bawah umur. Tapi kretif la kan jadi alien. Betul kata Kinah..keballl...he he he.Tapi Kinah, suara Hyori ni biasa je kan..Sedap, tapi dia takleh nyanyi live...semput je tengok..kan?

    Akan fan KARA skang. hiks.

    ReplyDelete
  7. tu la...hyori ni suara ok la...tp nyanyi live hancus gak.same mcm rain jugk...tp suke die sbb family outing...hehe

    KARA kenl nicole je...sbb star bell challenge...die klakar dlm tu..hehehe

    -kinah-

    ReplyDelete
  8. Akak suka bebudak Kara, tapi tau Nicole, Go Hara ngan Seuhyun *camno tak eja dia*. Lagi 2 org tatau nama. he he he. Akak tgh tggu MV lagu worldcup untuk sokong team Skorea. he he he

    ReplyDelete
  9. ayg dh tgk halfway mv hyori. impressive. bila masuk part hyori pakai suar biru bintang2 tu ayg pause. keke. org korea ni diorang nye idea kadang2 cam pelik mana dtg. hahaha. tp tetap menarik. ayg tgk bintang popular malaysia aritu (ceh kena sebut malaysia takut kang acu ingat ayg ckp pasal korea lg) masa budak2 af yg akim dll tu menyanyi sambil menari ayg siap tutup mata x sanggup tgk. maklumlah, setiap hari mata disajikan dgn tarian mantap korea mari, bila org kita menari rasa bnyk sgt x betulnya. hehe. ok, u-kiss tu acu jgn sedey x dpt pi (hehe, sedey ke?) fanmeeting jek. keke. ingat, 2am nye concert acu wajib temankan ayg tau. :)

    ReplyDelete