Saturday, February 13, 2010

Selamat malam dunia

Here we go.

1. Kusangkakan panas ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Ingatkan lepas habis part treatment leh relaks sikit, ternyata semua sangkaanku meleset. Hujung bulan March baru boleh menarik nafas lega, tapi akan bermula fasa baru - mengira dan mengenalpasti dan mengelaskan cacing2 kepada spesis, jantina dan usia, dari perut 84 bebiri.

2. Agak mentally exhausted, entah kenapa. Walau kurang berfikir, tapi macam letih setiap hari.

3. Rutin harian adalah ke padang ragut setiap pagi untuk amik bacaan - bagi makan bebiri - lunch/solat - lab - solat - opis - balik - sambung kerja kat rumah (planning untuk esok). So, mintak maaf buat sesiapa yang tidak dibalas ymnya. hehe

4. Saya suka rumah baru sebab terasa mcm rumah. Makcik ni sangat baik. Bila saya balik lewat dia akan hidangkan air jus sejuk supaya saya recharge. Wah, heaven! Mode mengada-ngada.

5. I do believe kita kita kena berusaha bersungguh-sungguh walau gagal di awalnya *ayat propa*. Macam kumpulan B2ST (baca: Beast), depa adalah gabungan orang-orang2 yang direjek dari jadi ahli kumpulan2 tersohor seperti Big Bang dan 2pm dan 2am. Tapi masih boleh beri yang terbaik. kehkehkeh. Er, abaikan konsep rambut blonde, rasanya ok kumpulan ni.




6. Dan saya membaca rumours yang Jay takkan kembali. Hmmph, Jay yang hensem dan hot dan pandai menari dan kelakar dan boleh menyanyi dan kebapaan ini takkan kembali?
Tengok episod ni buatkan saya hampir pengsan. Bebudak ni dedua suka gila kat Jay, siap nak berdukung segala. hikssssssssssss. Tengok lengan dia! *pengsan*.


7. Sudah ada brokbeng. Ada time ok, ada time lembab mcm siput. hehehe.

No comments:

Post a Comment