Tuesday, February 16, 2010

Pulanglah Jay...

1. Selesai uruskan semua 84 ekor jaybommies ke padang ragut. Phew, alhamdulillah. Hari ni way better dari semalam. Mebi sebab dah expect apa akan jadi di setiap saat dan ketika, maka lebih smooth hari ni, alhamdulillah. So mulai esok kena

(i) setelkan labwork
(ii) key in result dan start buat calculation untuk data yang dah collect
(iii) kena buat appointment ngan gareth untuk dibrief pasal proses sembelihan, dan prepare semua barang-barang
(iv) kena cari masa untuk prektis identify cacing dewasa pulak
(v) start planning next experimen *pengsan*
(vi) literature review - sebelum orang research service mintak

2. Masih sruggle dalam lab untuk recovery yang sangat low, sigh. I know I will get there. Doakan yer?

3. Episod baru We Got Married Jo Kwon ngan Gain dah keluar. Episode yang lawak bila tetamu suprise adalah student dari Afghanistan nama Fahim. Struggle depa communicate dalam English, comel sangat!

4. MV Mini coke yang diendorse oleh 2pm akan release 17hb *pengsan*. Walau semua lagu coke sama, tapi entah kenapa saya rasa yang depa nyanyi ni sedap. hikhik. Nanti dah release I tepek sini.

5. Since semester baru dah start, masa lunch kebetulan terbekumpul dengan rakan2 - Elodi, Ake, One, Sam, mamat baru dari Argentina dan few other Thais. So, since semua org mood muram kusam, we decided to work on something untuk mengelakkan stress memakan diri. Sama-sama nantikan apekah plannya. Jangan nak merepek meraban sudah, hehe.

6. Ada pedometer kat phone rupanya..keke. So, semalam rekod berjalan sebanyak 98++ langkah. Hari ni 96++ langkah. Untuk kesihatan 10000 langkeh yer katanya. Setakat mana kejituan dan kebenaran pedometer ini tidak dapat dipastikan. Tapi seronok pulak..kekeke

7. Emotionally better today, lepas start balik baca ma'thurat. Thanks mak sebab selalu ingatkan =). Thanks buat yang mendoakan, yang ym, yang layan royanan dalam fon, yang tinggalkan pesan kat entry. Thanks a bunch!

2 comments: