Wednesday, April 25, 2012

Sudah berubah?

Entry-entry dari blog lama sudah diimport. Walau mula blogging dari sebelum 2008, blog sebelum 2008 sudah hilang tanpa kesan (tak diimport) sobs sobs. Tapi bear with me, labels semua merapu dan meraban, tak sempat nak organize lagi.

Bila baca balik entry lama sejak 2008 sangatlah dramatik. Banyak benda yang saya tulis saya rasa saya nak bidas. Dan saya  saya dulu saya menulis untuk happy2, untuk sharing2. Sekarang macam sudah kurang lawak sengal. Saya sendiri hairan mana dapat idea merepek menulis entry spastik macam dulu-dulu.hahahhaa

Agaknya dah jarang tulis blog sebab selalu letih. Sepanjang masa letih. Tak de masa yang tak letih, asik letih. Mungkin bila dah meningkat dewasa nih tenaga semua dah berkurang.hehehehehe.

Lebihnya, dah tatau nak cerita apa. Malas nak bercerita pun ada. Kalau dulu berlari kejar bas pon cerita kat blog. Sekarang walau ada jugak join itu ini situ sana sini, malas pulak nak bercerita. Mungkin sebab rasa penat menaip (motip?). Sekarang bila meroyan citer kat kawan/kaunselor. Kalau dulu bloglah satu-satunya tempat curahan rasa.

Anyway I will try to keep up menulis, ot for the sake of other people but for myself. Bila dah tua-tua nanti boleh baca balik. Sekarang ni pon bila baca balik cerita lama hati tergelak kecil.hahaha. Ada benda yang saya dah lupa pun.

Buat yang membaca entry-entry dalam blog ni, ingatlah...Whatever you read in this blog stays here. Janganlah pulak terjah2 tanya details.kekekeke. Letih tau nak menjawab. Dahlah letih menaip!hahahah

Selamat terjah!
 

Love and respect
Dijah

4 comments:

  1. Motip tak kasi terjah, lepas tu ucap 'Selamat Terjah'?

    Keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaksssssssssss.selamat terjah entry tapi jangan terjah i!!!

      Delete
  2. BTW, perlukah di'captcha'kan komen tu??? Selaku pengomen tetap, penat okeh!

    ReplyDelete