Thursday, December 30, 2010

Bye-bye 2010

This will be my last entry for 2010. Sebab esok akan cuba pulun siapkan lit review (at least 60%) sebab dah nak kena submit kat supervisor. Hari Jumaat sampai Ahad akan bercuti ke tepian pantai - last berjoli sebelum kembali untuk meroyan buat eksperimen. Minggu depan kene start komited balik - which is difficult considering dah berlepakan sakan sepanjang minggu lepas, dan minggu nih. Kena tengok balik previous reports dan kena siapkan eksperimental design untuk the final experiment. Hope kuranglah drama masa buat eksperimen nanti tapi belum pon sempat start eksperimen (experimental design pon tak buat lagi), dah dengar angin bertiup kencang Jay nak mai Sydney 2011 nanti. Lebih memeroyankan bila depa tak dapat nak set up tarikh so, kinda difficult for me to adjust my experiment :(
And yes, minggu depan dah mula pasang kanopi utk start sampling for observation. Hope semua ok.

2010 was a good yer for me alhamdulillah. Walau ada drama, penuh dengan tangisan dan diselangseli dengan adegan luka-luka manja, I survived. Terima kasih buat semua yang tak putus-putus bagi kasih sayang, semangat dan sokongan. Saya doakan semoga Allah beri kekuatan dan ketenangan kepada kalian sebagaimana kalian bantu saya mencari kekuatan dan ketenangan. Amin.

Takda benda yang terlalu besar berlaku untuk saya tanda 2010. Mebi Halim kawin, atau sembelih 84 bebiri sampai lepas tu physically and emotionally stressed sampai masuk sepital, atau nekad nak berenti, hikhikhik. Oh, mebi juga start beli kereta cabuk dan kereta tuh dah jadi bumper car skang. Atau tahun saya menjadi rapat dengan Ake, dan tahun yang sama kami terpisah sebelum sempat sambut birthday sesama - kami beza 8 hari je tau! (wah gituh). Walau 2010 adalah tahun Jay park bersinar bagaikan bintang, saya takmo ingat sangat sebab slowly dia berubah menjadik gedik-gedik gatal. Fangirl yang lemah peparu mcm saya nih memang tak boleh lah..hehehe. Hope 2011 nanti dia jadik macho sikit - kurangkan koyak baju, kurangkan lirik berkonsep gatal dan tarian erotis yang tak sanggup ahkak menengoknyer..

So, 2011, a step closer to finish my study - to come back and be with my parents :)

Fighting!!!

2 comments:

  1. fighting!!! semoga tahun akan datang lebih baik dari tahun sebelumnya...

    ReplyDelete
  2. Fighting fadhilah!!! Semoga bertambah semangat bila akif ada di disisi!! :)

    ReplyDelete