Wednesday, December 1, 2010

Saya pernah

1. Pikir saya anak angkat sebab masa kecik selalu kena marah (sila salahkan pengaruh drama melayu). Sebenornya sebab nakal..kekeke

2. Tidur pakai stokin busuk kat asrama sebab takut ibu jari kaki kena gigit dengan toyol.

3. Tidur dengan yasin sebab takut gangguan hantu.

4. Menggunakan kuasa veto sebagai senior dengan meminta adik2 junior mentapau makanan di dewan makan.

5. Minat budak laki kat kampong ketika berusia 6 tahun tapi sebab kena marah dengan bapak dia sebab saya main tanah, saya terus tak minat budak tu dah. Oh apekah. (ala2 bengang bakal bapak mertua marah kah?)

6. Tampar budak lelaki masa sekolah rendah sebab dia cabar saya. Sampai sekarang saya menyesal.

7. Warnakan kuku dengan kaler majik (pen warna) dan warnakan bibir dengan kaler pensel yang dibasahkan sebelum usia cecah 12 tahun. feeling2 nail polish/lipstik.

8. Teringin nak pakai subang tapi takut tindik telinga. Maka, lekat stiker/blue tack/pakai subang avon yang kepit tu. Sakit bila pakai subang kepit. Teringin punya pasal, sanggup tahan.

9. Main kawin-kawin dengan sedara jauh masa makcik saya kawin. Masa tu saya belum sekolah lagi rasanya. Sampai sekarang segan, tak sembang dah ngan sedara tu. Dia pon kawin dah kot, entah.

10. Minat Prince William keke. Siap pernah doa supaya dia masuk Islam..hehehhehehehehehehehhe

 

No comments:

Post a Comment