Wednesday, December 29, 2010

Royan kat blog sendirik

Saya mintak maap kat sesapa yang terkecik hati kalau saya ada buat sesi luahan perasaan. Saya percaya pada anda, sebab tu lah saya buat sesi luahan perasaan. Kalau korang nak rasa saya keras hati berdendam kesumat takmo maafkan orang, takmo berbaik, up to you.

Memang saya pendendam, memang saya keras hati, memang saya dah takmo berbaik dengan orang yang sakitkan hati saya. Why? sebab selama ni pon ramai orang yang dah tak maafkan saya dan menjauh, so kenapa bila saya buat mcm tu kecoh pulak?

Saya tak feeling-feeling suci, tapi saya dah penat bila ada perselisihan paham orang akan salahkan saya. Sebab apa? sbb saya tak pakai tudung labuh? sebab saya lagi tua? sebab saya mulut kurang ajar? sebab saya tak 'cantik' mengikut tafsiran korang? sbb orang lain ada usaha berbaik tapi saya takmo?

Helo, senangnya hidup lepas kurang ajar ngan aku, senang-senang nak mintak maap macam tu je then 'pling!' semua jadi ok? (abang s, saya mohon pinjam skrip).
Kalau saya gado ngan orang boleh tak jangan suruh saya berbaik? Saya pernah kecikkan hati kawan sekolah menengah dan sampai ke hari ni dia masih tak boleh maafkan salah silap saya. Saya ada selisih paham dengan kawan baik saya kat sini dah nak masuk setahun. Tapi dia masih tak boleh nak maafkan saya. Tapi saya tahu depa perlu masa, kalaupun sampai mati depa takleh nak maafkan saya, saya terima.
So now, jangan feeling-feeling macam tau apa ada segala sesuatu yang ada di langit dan bumi. Saya tak suka orang cakap macam tau semua perkara yang jadik.

and oh yes, buat sesapa yang masih belum kenal saya, selalunya kalau saya mengomel tu tanda saya nak luahkan perasaan. SAYA TAKMAU ORANG BAGI NASIHAT ATAU PANDANGAN UTK SELESAIKAN MASALAH. Its not a problem pon. Just want to vent it out. So saya mintak maaf kalau orang salah paham konsep luahan perasaan saya. So, Ayu I guess it will be you only. Siap sedialah bateri telefon sebab nampaknya orang lain tak paham konsep luahan perasaan.

Disable komen. budak taayah je yang dibenarkan kontek until i recover. thanks.

ps: mak, ni konsep royanan kita malam tadi. kita senasib mak. people always judge us. dah takleh percaya dah dalam dunia nih.

No comments:

Post a Comment