Tuesday, December 2, 2008

Tag dari Qila

"To tag along: You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them"

Cis, kena tag ngan Qila. Tak padan dgn kena present proposal esok..sempat lagi minah kiut neh main tag2..hahaha

Pelik?Pelik ke?

1. Saya suka buat org yg saya sayang marah dan jengkel. Saya suka kena marah dengan org2 tersebut, ala2 untuk menarik perhatian. Contoh paling dekat, ayah. Saya suka buat ayah geram. Tapi setelah pattern diketahui, dia abaikan saja perangai2 saya.

'Errr, ayah tammo marah ke?'
'Nak buat apa marah, kamu kan dah besar.....Ayah tammo marah....'
'Hukkks'

2. Saya suka pegang2 tangan, paut2, sentuh2 orang - for time being, pada pompuan saje. Ntah pesal. Tapi bukan lesbo, harap maklum. Saya rasa safe dan tenang kot. Ahaks. Selalu kena sound ngan makcik2

'Ni ape hal pegang2 tangan sama2 pompuan nih.......'
Huh, jengkel ke makcik?

3. Makan VS tidur, saya pilih tidur. Tidur merupakan cara paling mudah utk saya hilangkan tekanan. Kalau makan masa stress, mesti suap lambat2..pastu leh sedih2 time makan. Tapi bila tidur...bestnyeeeeeee. Sanggup berlapar untuk meneruskan tidur...

4. Eksaited tgk binatang seperti lembu dan kambing. Perasaan yg tak dapat digambarkan. Bahagia..ahaks.

5. Saya penakut. Nampak cam berapi2, berani. Hakikatnya saya penakut. Sangat. Nampak clown pon leh berpeluh2. haha.

6. Suka mendengar kisah cinta org...keke..

7. Tak berapa layan lagu2 jiwang. Pengecualian pada time2 tertentu saje. Kalau dgr lagu lembik2 ginih mulalah buat keje lambat2..keke..So, dalam playlist, lagu2 yg semangat sajork..haha

Malas nak tag sesapa. Lain kali je lah..keke *tag yg hari tu pon depa tak buat lagik..haha*

5 comments:

  1. ehe..kesimpulannya:

    cik suke kene marah + cik gatal pegang tangan pompuan + cik sleeping beauty + cik ruminen + cik kuat berpeluh + cik jiwang tapi tak sentimental sangat + cik lagu-jiwang-tak-main-la = kak dijah..ngeh!!

    ReplyDelete
  2. err..adekah akak menulis kenyataan itu semasa akak ngah PMS? sowee...
    mari kite minum hot choc~

    ReplyDelete
  3. err..adekah akak menulis kenyataan itu semasa akak ngah PMS? sowee...
    mari kite minum hot choc~

    ReplyDelete
  4. Hahaha..manader PMS..tadep..hiks.
    Take care sayang!

    ReplyDelete