Friday, December 12, 2008

Kita kena lakukannya untuk diri sendiri

Jangan jadikan kesedihan, kegusaran, kemurungan terus menyelubungi kita.
Kita akan rasa hebat bila bangun pagi dengan senyuman. Saya pernah rasainya, jadi bersemangat sepanjang hari. Saya ingat saya akan kehilangan senyuman di awal pagi utk satu tempoh masa yg lama. Tiada lagi keceriaan pada pukul 5.30 pagi. Saya silap perhitungan. Suara Yamapi mendendangkan lagu, mengejutkan saya bangun tidur sangat menggetarkan jiwa. Saya bangun sambil tersenyum, dan separuh hari terpikir, sedapnya suara dia.hahaha.

errr, atau sedapnya speaker s.e.? kekeke

2 comments:

  1. ni yang wat i tak senang duduk ni~ u dengar lagu yamapi mane satu ni sampai menggetarkan jiwa ni?..kul 5.30 pagi lak tu~~~


    ciszzzzzz~

    ReplyDelete
  2. pernah one day on the way to work...akak dgr lagu Selamat Pagi Sayang...sapa tah nyanyi...nor kumalasari kot kat sinar... terus hari tu jd hari yg sgt ceria... sedikit sbnyk dibantu dgn kebanjiran happy hormones...ngeh3...

    ReplyDelete