Wednesday, December 17, 2008

Tag Am

1. 5 ciri wanita/lelaki idaman anda:
- kurus, tinggi
- kelakar
- rajin keje
- suka bincang segala isu dgn saya =)
- knows how to handle me

2. 5 wanita/lelaki yang tidak pernah anda minati sepanjang hidup:
- Yang kononnya serba tahu, sentiasa nak menang dan berlagak.
- Yang simpan rambut panjang tapi tak reti jaga. Mcm singa terlepas kandang.
- Lelaki yg perasan hensems dan perasan macam semua org minat dia. Akan pura2 tak nampak kalau bertembung ngan mana2 pompuan. Pigidah!. *kak lynn, skalik lagi saya emo..keke*
- Yang metroseksual terlebih, yg pantis2 kening jadik nipis *qila, thank god yamapi tak cukur kening mcm kame!*
- Yang kononnya lebih alim n warak dr orang lain, dan suka mencanangkan kebaikan yg dia buat. [contohnya semasa di perjumpaan bekas pelajar, seorang x-klasmet skolah rendah yang tak suka saya sebab saya amik kelas sains *oh, kelas sains kurang beriman dari kelas agama* yang melayan saya macam saya langsung tatau hukum agama dan memaklumkan dalam miting dia hapal al-baqarah sambil menjeling saya. Ambikla jawatan tu. Saya dah letak jawatan dan tak join persatuan.haha.]

3. 5 perasaan anda sekiranya keluar dgn orang yang anda minati:
- Gelabah ayam. *Neves seh...*
- Happy.
- Eh, tudung senget tak ek? *mahu kelihatan kiut!*
- Lebih sihat, sebab jantung pam darah lebih cepat.
- Risau dan x henti2 berdoa semoga tak berlaku kejadian yg memalukan seperti tersadung batu atau tersangkut tudung kat pokok.

4. 5 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:
- Pulau Redang!
- Mekah
- Jepon *nak carik Yamapi Prof. Nagasawa ngan dia*
- Sweden *Nak bawak dia jumpa 2 org kawan baik saya*
- Pourtsmouth, UK. *rahsia*

5. 5 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia:
- Jam tangan yg best *menandakan setiap detik dia dlm ingatan saya* agagaga
- Satu dari benda sepasang yang saya beli. Penah tgk keychain yg mcm puzzle tu? Sorang dapat sebelah hati, mcm tu lah..kekeke
- Benda2 berunsur bebiri. Supaya dia ingat saya selalu.
- Entry blog untuk dia. Tapi bukan di blog ini..ahaks.
- Scrap book untuk dia

6. Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

- Wonderpets *sebab saya suka lagu ini dan saya mahu dia rasa kecomelannya juga*



- One love [Arashi] *kena bagi translation skalik..haha*



-I'll be there for you [The Rembrandts] *sebab dia akan jadi bestpren saya*



- Bukan Superstar [Project pop] *sbb saya hanya manusia biasa*



- Bawaku Terbang [The Fab. Cats] *sbb nak pujuk dia selalu blanje naik kapalterbang*



7. Individu yang anda tag dan mahu mereka buat 5 perihal ini.
- kak ziela
- cik mah
- kak yan
- kak lynn
- kak delinn

8 comments:

  1. ok..saya sudah faham kenapa kak dijah tak suh saya tag untuk post ini..hehe..

    yeap, bgus kan yamapi tak wat mende2 tu..I LYKE!!!

    salah satu penemuan terbaru tentang kak dijah~~ giler jiwang.......muahaha..


    lalala~~

    ReplyDelete
  2. Kak Dijah.
    Bestnya baca jawapan kak dijah:D

    Wah Portsmouth? Oooh.. ader apa sana?
    Saya dah sampai dah situ dan orang sini tak sebut mouth macam kita sebut mouth- mulut. Diorang bunyi muth gitu. So ports- muth ler :D

    Ah... hati separuh-separuh:D
    sangat romantik

    ReplyDelete
  3. Qila, to know me is to love me.hiks.
    Akak tak tag Qila sbb nak bagi can yg single mingle *yg dok kat lingkaran luar* utk exspresskan soal hati.hehe

    Am, akak tgh tunggu entry Tra..haha suprise, suprise! *bersedia untuk mengeji*

    ReplyDelete
  4. Am, btw, akak sebut Portsmouth portsMAUS..hahah..ada org betulkan baru akak tukar..keke
    Ada sesuatu di Portsmouth tu.hiks.Hope dapat gi sana. Kejap pon jadilah. Amin. hehe

    ReplyDelete
  5. kak lynn - ahahahahahahaha...lepas nih kalau jumpa sesapa yg tak dikenali, harus kita tegur gituh. *jgn lupa slang dan mimik muka* wahahahaha

    ReplyDelete
  6. Beb! klu aku hapal Yaasin apa jwtn aku blh dpt??

    ReplyDelete
  7. err.. to love you?? (teringat cite hana kimi...hehe..banyak sentuhan terlarang dalam cite itu..heee~)

    baiks~ saya memahami maksud akak itu.. berilah mereka yang berada di lingkaran ubat nyamuk itu menjawabnya..eheks!

    ReplyDelete