Tuesday, December 9, 2008

cerita kuih dan hati

saya: eh, ni kueh yg dua kaler tu ek? *menegur mak yang sdg mengacau bancuhan*
adik: hahaha, apalah kakak nih. Mak tgh buat marble cake lah. Ade ke kuih dua kaler.
saya: *sentap sampai terdiam*. Ape2 je lah.
mak: hahaha


--------------
Sebenarnya
saya tak pernah main2 soal hati dan perasaan
dan harapnya
saya takkan jadikannya satu permainan yg menggembirakan
sebabnya
saya tau ia menyakitkan
doakan saya ye?


Nee chan n yla, thanks for the invisible hugs! <--(^_^)-->

4 comments:

  1. wah, marble cake, sedap nyer!

    ReplyDelete
  2. kekekeke dijah..dijah hahahahaa lawak ok

    ReplyDelete
  3. pssttt..kuih u bentuk hati ke?

    ker kek marbel?

    kekeke

    ReplyDelete
  4. sama-sama...
    sayang kak dd...
    (",)

    ReplyDelete