Sunday, December 28, 2008

Azam

Tahun ini takde azam.
Malas nak azam sempena tahun baru.
Saya lebih suka memasang niat untuk melakukan sesuatu atau memperbaiki sesuatu bila ada kejadian merobek jiwa berlaku.
Ala2 dah terhantuk baru terngadah..hehe.
Yup, I'm learning the hard way.
Contohnya kena ban ngan Pak Abu dari amik ujian ento sebab pegi debate, dan kesannya paper ento dapat grade nyawa2 ikan.

'Ko nak buat degree debate ke degree bio?'

So, kesan dari itu saya lebih pokus pada study.
Tenkiu Pak Abu, saya sekarang lebih tau mengurus diri yang semakin kurus.

Still, there are few things yg ingin saya capai tahun ini. Doakan semoga saya berjaya.

*register/start PhD
*umrah
*1 publication in HIF journal
*found 'the person'
*vacation at oz
*new laptop
*watch theatre

note: Will be one year older guys! lets count the wrinkles!kehkehkeh..

6 comments:

  1. kakakku..

    selamat mengharungi tahun 2009 akan datang..dan semoga resolusi2 yang dinyatakan di atas tercapai di akhir tahun nanti.. AMIN..

    muahhx!!

    ReplyDelete
  2. Semoga azam mung tercapai especially yg no. pat tu. hehehe...

    ReplyDelete
  3. amin...
    kak...doakan azam yla tercapai jugak yer

    ReplyDelete
  4. you will achieve it, i believe...:D

    selamat tahun baru!

    ReplyDelete
  5. bukankah list itu azam sbnrnye? ngEhehehe.. gud luck! gambate!!!

    no 2,4 ngan 7 tue mcm menarik minat saye. doakan saye skali yea kak!!!

    ReplyDelete