Wednesday, October 15, 2008

Ulps


Ulps.

6 comments:

  1. errr...dijah... betui ka? bukan single itu simple...double itu trouble...kalo dh double itu trouble... mesti lagi cepat tua... ki3.... apa2 pun...dija tetap awet muda sbb sentiasa ceria...*wink3

    ReplyDelete
  2. Saya rasa maknanya jangan jadik anti-sosial kak. Takpe single mingle anggun bergaya cam kita, yang penting bergaul mesra dengan semua org.kekeke

    ps: akak, ramai je org ckp saya muka tua. huh! kena lebih banyak bersosial neh...keke

    ReplyDelete
  3. kekeekekekekekke

    ilek dijah, rilekkk... eheheheh

    ReplyDelete
  4. nampak ayam itew..

    teringat article di paper harini berkenaan seorang budak yg pastinya TIDAK boleh menjadi scientist:

    http://www.peta2.com/cutoutdissection/cutoutdissection.asp

    erkkk.

    semborono pun tatau? sah nih generasi tak tgk macgyver!

    ReplyDelete
  5. opss..nak bg comment utk entry kat atas...tertulis pulak sat sini :P!


    [ being alone, feeling lonely.. jauh bezanya! ]

    ReplyDelete
  6. kek delinn: kekeke..saya cool..hehe

    missbumblebee1: thanks for the link. Saya pon sbnrnya tak suka dissect2 neh..

    and yes, saya pon heran org tatau makna semberono. bunyi mcm bahasa spanish kot.

    missbumblebee2: takpe, saya paham sekarang adaka berada di fasa 'royanan kecil'.. wahahaha. NOTED

    ReplyDelete