Sunday, October 12, 2008

Hobi

Kalau anda ditanya tentang hobi, jawapan faveret mungkin membaca, memasak, mengambil gambar, melukis, membuat video log, menulis, membela kambing, menyanyi atau menjahit.
Hobi saya? Mengacau orang..keke

Orang lain buat keje, saya ngaco Qila..keke

-----

Bulan depan saya pindah insyaAllah. sedih. gembira. sedih.
Komen tuan umah: 'Dah biasa bertiga, mesti sunyi lepas nih'. Oh well, atas sebab tertentu, saya kena pindah..

Kak Lynn, kalau ada sesapa cari umah bgtau saya.Nak cari hosmet lagik sebab nak kurangkan lagik sewa..hehe

9 comments:

  1. Dasyat jugak budak dijah ne ye....

    ReplyDelete
  2. hobi mengacau org?ehhehe..i like.. :D

    ReplyDelete
  3. kacau jgn tak kacau...

    mengacau itu membawa kebahagiaan.

    ReplyDelete
  4. encik hashim, zura @ angah & kekanak tokyo @ zet - mengaco orang sungguh menceriakan hidup... =D

    ReplyDelete
  5. Kadang kadang bila kita stress atau banyak kerja cuba orang kacau mau melenting....

    ReplyDelete
  6. Encik halim: org comel mcm saya tak penah kena marah sebab ngaco org..hahaha. saya kaco org bertahap kesabaran tggi jer..keke

    Kak Lynn: Dekat ngan sekolah tok jembal. Umah kaler kuning..keke
    *mampus kalau ada stalker kat sinih*

    ReplyDelete
  7. Kak Dijah, gambar tuh macam tengah bergosip panas jer.

    ReplyDelete
  8. Am, merosakkan orang adalah satu kepakaran.

    Born to be a gossiper..wakaka..kalau org lain maybe trained to be..keke

    ReplyDelete