Wednesday, October 29, 2008

Dugong

Hai dugong yang comel.
Saya mahu betul2 manfaatkan masa kamu di sini.
Kerana saya tau kamu akan berenang jauh.
Pulang ke pangkuan dugong2 yg vogue lain.
Kamu dugong yang comel.
Yang buatkan saya gembira.
Semangat saya utk terus berusaha.
Tinggallah sini lebih lama.
Tapi saya tahu itu tak mungkin.
Saya tetap akan berada di sini.
Kalau perlukan bantuan, sms telefonlah wonderpets.
Mereka tak besar dan tak kuat.
Tapi sebab kerjasama, semua benda jadi mudah.

*bahana terlalu banyak tgk wonderpets*

9 comments:

  1. "Kami tak besar dan kami tak kuat.
    Tapi sebab kerjasama, semua benda jadi mudah"

    Semalam mereka berjaya menyelamatkan adik beradik anjing laut....yeahhh...
    mungkin lepas ni itik kura² dan hamster tu perlu menyelamatkan dugong cik jah pulakk....

    ReplyDelete
  2. yer, bukan anjing laut sahaja,mereka juga selamatkan anak kanggaru yang kehilangan ibunya.....

    'mamaaaaaa'
    'saaaaaayaaaaangggggggggggggggg'

    kehkehkeh

    dugong? owh, dugong hanya akan diselamatkan jika dia meminta bantuan wonderpets!

    ps: ringtone acu lagu wonderpets - 'telefon, telefon berbunyi..telefon...kami datang...ada haiwan dalam bahaya..ada haiwan dalam bahaya..ada haiwan dalam bahaya di sana!*

    ReplyDelete
  3. wonderpets wonderpets..
    kami datang..
    membantu kawan yang kesusahan..
    kami tak besar..
    dan kami tak kuat..
    bila bekerjasama semua jadi mudah..

    apa yang penting ?
    kerja sama..
    apa yang penting ?
    kerja sama..

    ReplyDelete
  4. hahaha..yer encik hashim..lagu itu skang berkumandang di bilik tutor felo..dinyanyikan oleh mak budak dan bakal2 mak budak..kekeke

    ReplyDelete
  5. akak, apahal wonder pets di digilai oleh anak2 dara dan mak2 dara ini?

    Pelik saya melihat fenomena yang melanda malaysia ini..uhu~

    ReplyDelete
  6. ahaks..wave wonderpets melanda..
    bayangkan zeti, masa perhimpunan bulanan UMT, kitorg kena persembahkan koir. Pastu masa koir ada part 'apa yang penting?? kerjasama!'
    kehkehkeh. masa tu tatau pon tu slogan wonderpets..keke

    ReplyDelete
  7. erm..wonderpets?ape itu?lagu2?xtauuu..acu..maap,angah buntu..maybe angah sangat kurang pengetahuan..tp dugong mmg comel..:D

    ReplyDelete
  8. saya tau sapa si dugong cumel...lalalaalalalalal

    ReplyDelete
  9. angah, setiap hari jam 230 ptg di tv..saksikanlah wonderpets!

    anon - sudah2 la membuat onar!

    ReplyDelete