Monday, October 27, 2008

Royanan

Aku rasa ko nih ada penyakitlah
Penyakit apa
Meroyan bila sambung study
Erk, manader. Aku selalu je meroyan
Tak, yang ni meroyan lain
Ape yang lain
Pikirla senirik
Manader, dulu aku ok je time masters
Ko gadoh sampai putus kan
Erk. Tapi skang aku ok. Aku siap berazam nak kawen tahun depan
Cakap je lebih, ko akan meroyan
Meroyan pekebenda?
Ko akan buat perangai supaya org yg rapat ngan ko rasa tak best dan blah
Erk. Aku tak konpiden kot
Ko tak reti nak divide study ngan personal life. Ko tak yakin ngan diri ko.
Ye kot. Aku banyak sangat pikir. Aku suka pikir bukan2
Kali ni jangan buat lagik
Err..aku dah terbuat. Dah meroyan dekat orang yang important dalam hidup aku
Sengal!
Uhuks. Doakan aku..

9 comments:

  1. ini dialog antara saper dgn sapa...
    udah udahlar tu DD
    be strong ya...

    miss cupid

    ReplyDelete
  2. xpe acu..u can do it!

    memanglah belajar ni mencabar..tensen..tambah pula di peringkat acu, tentu lebih tekanannya..but whatever u do, don't stress urself n make it fun.turn it into sumting exciting.

    eceh, ayg ckp senangla kann..sebenarnye ayg pun bila time dh nk exam cam nih, sumer bende nk marah. sape kena mrh? sape lg kalo yg dekat2 ni haa..hehehe

    diorang kata ayg x pandai handle tekanan.

    ayg doakan acu berjaya! :)

    ayg nk ikut jejak langkah acu. belajar sampai PhD. chaiyok!

    ReplyDelete
  3. miss cupid n wilda = tenkiu..muahs!

    ReplyDelete
  4. kalu study and tak meroyan tu...TAK STUDY NAMANYA....Kalu lagi dia meroyan, lagi hebat la kepala otak dia...tak ke gitu..huhuH~

    ReplyDelete
  5. kekadang meroyan itu perlu, sebab we feels like human; bukan hati batu, bukan kepala keras.

    tapi kena kawal and ikut peraturan juga, mcm hantaq baju kat dobi..baju kena dryclean jangan hantar normal wash..rosak segalanya nanti!!
    (hmmm..make sense ker example nih :P)

    ReplyDelete
  6. Sedih, Gumbira, Jiwa Kacau, Sakit Hati, Meroyan adalah satu dari keadaan dan perjalanan kehidupan semua manusia. Yang penting bagaimana menghadapi keadaan tersebut, Kalu pandai menangani ok kalu tak pandai tu yang ramai kat Hospital Bahagia tu.
    Har Har HAr.....

    ReplyDelete
  7. dija..kami kat pantai bangsar dulu ada carta ratu meroyan..tp akak x sempat masuk list sbb setahun jer (biasa tahun 1 keje...dia sgt sivik laa kan...)keh3...

    anyway... be strong ya..

    ReplyDelete
  8. kekanak tokyo, miss bumblebee, lynn - THANK YOU *BIG HUG*

    Encik hashim - thank you, doakan saya.

    PS: Saya dah ok..keke

    ReplyDelete
  9. Insyaallah semoga dijah tabah menghadapnya

    ReplyDelete