Sunday, August 2, 2009

Video pertama yang kurang berjaya

Wah, berjaya aplod video. Ni ketika pegi farm bulan Jun.
Amaran: Ada gambar kurang senonoh since saya self capture video nih. Tak reti edit. Kalau reti pon, malas nak edit.
So, diharap ahli2 P*MI U*SM jangan play video nih. Buat yang gatal gak nak play, apa2 yang ternampak tu, sila buat-buat tak nampak.
Dan yes, angle mcm tapahapa sebab nampak sangat fokus kat saya - bukan kat bebiri. Sebenarnya seriau kamera jatuh sebab bebiri kadang2 ganas. (Note di awal2 saya asik pandang kamera sebab takut kamera jatuh).
Ada S*ara dan Fi*ona dalam nih. =)
Ini adalah proses mengorek bontot bebiri untuk amik tinja. Malangnya, bebiri dan bontot tiada dalam video, hanya aksi heroin2 sahaje..keke. Ini adalah satu kumpulan. Kitorg repeat benda yang sama untuk berbelas kumpulan.
I will improve next time on video recording. Kena belajar dengan Am. wink*wink*

6 comments:

  1. sy trus play video..agak sentap aksi apekah yg akak cuba buat itew..dh baca br tau..korek bontot upenye..kambing..kambing..ganasnye la..haha

    ReplyDelete
  2. Ina, ini bukan video klip yang boleh diplay sebelum baca peneranga.kekekeke =p

    ReplyDelete
  3. Hoi! jgn menayang bunt*utmu sesuka hati didepan kamera!
    27SG+PL+WWF okeh. hahahahaha........

    ReplyDelete
  4. aku dah bagi amaran, nasibla kalau sapa tekan play..keke

    ReplyDelete
  5. Keke.
    Natural jer walaupun record yek?
    Kena belajar kepura-puraan depan kamera dari saya:D

    ReplyDelete
  6. Am, bukan natural, terlupa sedang merakam video sebaik sahaja berada dalam kalangan bebiri..haha

    ReplyDelete