Monday, October 25, 2010

:(

Bestnya kalau boleh menulis mcm dulu. Blog jadi macam daiari, semua benda nak cerita. Satu hari saya pernah tanya Ake camne kitorang leh kenal, dia tak ingat. Saya ingat tapi blur. Sib baik dulu saya meroyan update blog, so bila saya kerobek-kerobek entry tahun lepas ada entry darah hidung masa memula bertegur ngan dia (tapi dia memang langsung tak ingat - tandanya tak obvious kegedikan kan) dan satu lagi entry siap amik gambar curi dalam library istimewa untuk orang yang baca blog merepek ni.

Mcm tu jugak bila Charlotte meninggal. BIla rasa rindu saya akan bukan balik entry2 yang berkaitan. How I wish I wrote more entries on her, and how I wish we have pics together :(.

Bila baru ni ada junior tanya bila besday Tra, saya sentap. Saya ingat-ingat lupa. Bila saya kerobek entry dulu2 ada entry dedikasi sempena birthday Tra.

So yeah, how I wish I have more time like before to just write bout every single thing that happen in my life. *sigh*

By the look of my pilot experiment result, harapan untuk hanya ada satu je lagi eksperimen mungkin hancur berkecai. Peratusan untuk menambah eksperimen sedang meningkat perlahan-lahan. I  just hope that I wont have extend my candidature. :(

Kelas renang agak ok, ada benda yang tak best jadi but I will just try to ignore it. But the positive point is: saya dah boleh terapung (dengan menggunakan float okes) tanpa perlu dipegang instructor. Bayangkan, sebelum ni kena guna float dan kena dipegang! kekeke. Tapi masalah bila instructer tak pegang, lembab nak mampus bergerak. Mcm 1 cm/minit!!! Kelajuan sangat perlahan sampai penat nak kick dalam air. Last2 seluruh badan sakit-sakit sampai ke saat ini.

Lusa akan mula bekerja mcm tahun lepas. Few hundred samples to finish in one months time + run together eksperimen lagi satu. Hope taklah sampai kena tidur kat skul mcm tahun lepas. keke

No comments:

Post a Comment