Tuesday, May 19, 2009

Pagi yang indah

Pagi yang hampir sempurna.
Hari ni hujan - saya tiada payung.
Sedang otak ligat mengulang-ngulang 'sediakan payung sebelum hujan' dan berazam mahu beli payung, atik muncul dan memayungi saya.
Alhamdulillah.
Sediakan kawan ramai2 sebelum hujan.
Kalau kawan ada payung takyah beli payung dah.keke

Dalam bas berjumpa Ake yang comel.
Dia duduk setentang dengan saya.
Bergurau senda dan bercanda ria di dalam bas.
Luahan perasaan yang pendek tapi cukup mengujakan *kesat hingus hidung darah*.
Cukup memberikan semangat untuk memulakan hari ini.
Saya rasa sayalah calon kakak ikan yang paling vok di maya pada ini.hakhakhak.

Walaupon sebaik tiba di opis ada student PhD mengadu berkenaan discussionnya direjek oleh pensyarah.
Saya tidak gelabah seperti selalu.
Atau over emo.
Hanya memberi semangat, pada dia, dan diri sendiri.

Oh, pagi ini sungguh indah.
Sungguh semangat walaupun sebenarnya hampir mereng kerana esok ada miting lagi.
Ohhhhhhhhhhhhhhh *mode kedip-kedip mata*

3 comments:

  1. terus bersemangat kak dijah!!
    aja aja fighting!!!

    ReplyDelete
  2. baikkkk!!!! *lebih bersemangat bila tetiba peter petrelli datang opis..hakhak*

    ReplyDelete