Sunday, June 27, 2010

Buat benda yang kita suka

Selepas setahun lebih, saya banyak berfikir dan terfikir.
Saya mahu buat benda-benda yang saya suka. Benda yang saya minat. Benda yang saya teringin sangat nak buat. Tak mahu lagi lepak-lepak tengok youtube berjam2 dan main FB berjam2 sebab stuck tak boleh buat kerja.

1. Saya sedar, 私わ日本語を勉強したいです。So, saya akan cuba walau sendiri-sendiri. Akan cuba cari masa.
2. Saya mahu belajar swimming untuk kuatkan peparu.
3. Saya mahu belajar tunggang kuda.

Baiklah, untuk 6 bulan ini...mari kita tengok..Mampukah saya mulakan 3 benda ni. =)

8 comments:

  1. akak pun dah niat, start 12 julai ni akak nak kurangkan aktiviti berpoya², samada online mahupun offline. mari kita tgk kita boleh ke idak eh? :D

    ReplyDelete
  2. ayang mahu turut serta! ok dlm masa 6 bulan, 3 perkara yg ayg ingin lakukan:

    1. kurangkan berat badan kepada 45kg.
    2. tidak miss supplement dan senaman.
    3. solat awal waktu.

    mari kita lihat siapa yg kenaaaa

    ReplyDelete
  3. good luck on ur bahasa jepun! :)

    ReplyDelete
  4. Kak dijah! nak belajar berenang jugak! mari motivate sesame sendiri!

    aini

    ReplyDelete
  5. aku pun nk try gak. cuba menulis dgn teratur dan hantar ker syarikat penerbitan.. (tp tulis ntahapa2 di belog mcm lg fun! haha!)
    slamat blajar berenang.. eh, skg musim sejuk kot..

    ReplyDelete
  6. hai cik tutor. lamanya saya cari blog awak. thanks kasi kebenaran baca balik blog awak :)

    ReplyDelete
  7. huhuhuh, janganla cakap mcm tu. saya ingat kawan2 rapat je baca, tu sebab tak hebahkan perpindahan blog. bukan tak benarkan, tak sangka..sorry.
    sib baik artis durham bgtau..kalau tak saya dok je dendiam kat sini..hehe

    ReplyDelete