Tuesday, January 20, 2009

Buat Kak Ron

Kak Ron my dearest hosmet,

Sila jangan lupa ini semua *sila kopi pes kat word kendian print, haha - takut saya meroyan n tutup blog lagi hihi*

1. Semangat bersama2 mencari rumah sewa. *akak sangat semangat, saya suam2 kuku je*. Jatuh cinta bersama pada rumah itew dan gigih masuk, walau tak cukup orang.

2. Tragedi demi tragedi even sebelum masuk. Pagar rumah menghempap kereta kesayanganmu *ampun kak*, orang yang asik tak jadi masuk umah. Orang sentiasa tak cukup. Tapi akak tetap cool, saya yang sampai tarik2 rambut sendiri. *Er, agaknya sebab tu rambut saya gugur kan? Bukan sebab pantene hair fall control tak berkesan.*

3. Kerajinanmu memasak. Saya hanya mampu menemuramah anda sambil tolong menyibuk. Telur yang saya goreng kalau tak hangit, mesti lupa bubuh garam. Duh! Sangat gagal kan? Tapi takpe, saya tetap tak putus asa untuk belajar masak cari laki yang pandai masak. haha.

4. Tetiap malam melepak depan tivi dan bersembang semua isu. Dari bab hati dan perasaan, sampailah nasib haiwan2 peliharaan di muka bumi ini.hahah.

5. Saya yang kuat tido dan akak yang tidur sikit. Akak, lebih baik saya tidur dari bangun dan meroyan kan? Tidur tu terapi tau kak. Betulllll, tak tipu nih. *cuba bagi good impression sebelum kak ron keluar umah*

6. Kita terkunci di luar pagar dan akak telah bagi semangat untuk saya panjat pagar..Walaupun saya tgh konpius2 adakah itu langkah yang bijak. Ye, bijak rupanya. Kalau tak kena berkhemah luar umah! Sungguh, kagum dengan kecekapan otak akak berfungsi di kala kecemasan.

6. Saya Kita yang suka emo tak tentu hala bila tgk drama yang meleret2 dan komplikated!

7. Port biasa TJFC dan NR. Smpai orang dah leh pangkah muka kita! hahaha.

8. Keretamu dan keretanya....haha *kereta pon pandai menggedik kan?* err, ke tuannya yang gedik?haha

Dan jangan lupa, akak banyak bagi kekuatan kat saya dan mengembalikan saya ke jalan kebenaran bila saya mereng dan meroyan tak tentu hala. Trust me, bila akak dah berjaya survive dengan orang yang mereng cam saya, akak akan takde masalah duduk di Belanda! ahaha.

Terima kasih.
Terima kasih.

Nanti kat Belanda, tolong jangan bela kura-kura dan hamster!

3 comments:

  1. ngeeeeeeee...
    cumelnyer entry niey...
    nyah...u akan kehilangan lg sorg samaritan ker nyah???
    ya ampun...

    ReplyDelete