Thursday, November 20, 2008

Sudah ok..

Luka sudah pulih, pendarahan sudah berhenti. Sakit masih ada, jd tak boleh sentuh pembuluh darah..keke. Terima kasih semua. Berkat sokongan, dorongan, doa dan tips main ikariam dari kalian sangat membantu memulihkan keadaan saya. Dan bila saya semakin pulih, saya juga bersemangat utk beri sokongan buat rakan baik saya. Saya ingat akan hibernasi seminggu, nampaknya tak sampai 24 jam. Alhamdulillah, pencapaian yg memberangsangkan.

Updates:

Baru lepas submit proposal kawin sambung belajar utk dievaluate jabatan. Maybe next week presentation *mode ketaq lutut*. Next week juga akan busy seminggu - deting pegi kursus ngan adik ikan.

Hujung minggu nih Kak Ron plan nak masak bekfes n ajak org dtg umah.. Kak Ron, there goes my beauty sleep di siang hari! *bluwek*

Sayang semua. Muahs


------



Colbie Caillat - Realize

4 comments: