Friday, November 14, 2008

Kuiz?

Helo, boleh saya bantu?
Saya nak activatekan kad

Sila beri number IC
(memberi num IC)

Ok cik, sapa nama ibu?
(memberi nama mak)

Ok, apa alamat email?
Er, alamat email yg mana ek saya bagi?
Yang hotmail cik
ooooo (memberi alamat email)

Ok, kalau kecemasan sapa yg perlu dihubungi?
Er, sapa ek saya bagi? (membantai saja nama ahli keluarga)
Salah ye cik...
Err, aduh. (membantai pulak nama org lain)
Ok cik betul, kad boleh digunakan selepas 5 minit, terima kasih.
Ok, terima kasih ye..Hahaha

Rasa mcm main kuiz. Huks. Mesti dia mengutuk saya dalam hati, kan?

4 comments:

  1. O... dapat kad utang ke ... kih kih kih kalau kad utang spending wisely ..... Kalau kad discount pandai pandailah kolet point pas tu tuka teddy bear besaq

    ReplyDelete
  2. erm..angah masih blur..kad apakah ini?sbb angah x biase men kad2...kad raya pun x kirim kt org..

    ReplyDelete
  3. en hashim - baikkkkkkkk

    angah - kad utang..keke

    ReplyDelete
  4. wah.acu dh adakad utang.
    masa alg memula dpt dulu
    alg yepi sesangat lah (masa tu bukan blogger tegar lagi)

    ReplyDelete