Tuesday, November 4, 2008

Hati yang sayu

Over kan tajuk? keke.
Saje bikin panas, drama kuin lah katakan..keke.
Esok dijangka berpindah randah. Yer, masanya sudah tiba.. Esok akan membawa diri yang duka dan lara ke rumah baru. Ketika dalam mood bergossipan tak hengat donia dengan hosmet merangkap bestmate - cik As kiut, ditakdirkan utk berpindah. Selalu mcm tuh kan? Bila kita berada dalam satu keadaan yang selesa, something will happen..

'Lepas nih aku nak gosip ngan sapa?'
'Takpa, nnti aku rajin2 lepak umah hang'
*errr, nampak sangat diriku rakan goss yg tiada galang gantinya

I will miss Kak Bi, cik puan umah yang rajin masak dan pengerusi gosip2 hangat kat umah neh. Saya dengan rasminya meletak jawatan sebagai PA kepada pengerusi. Maka, tugas saya selaku pihak yg bertanggungjwb mengesahkan gosip2 dengan melayari page2 forum di internet akan diserahkan pada cik As.
I will definitely miss cik As, gossip partner dan juga rakan yang banyak berkongsi segalanya - bilik air, baldi, kereta, cerita, pakwe masalah, kegembiraan dan kemeroyanan. Allah saja boleh balas jasa2mu tak ternilai ini...
I will miss strimiks.Sob..sob..Maka wajarlah gelaran ratu goss yg serba tahu dilucutkan selepas ini *title tu diberi sendiri..ahaks*. Sebab saya akan menjadi wanita yg suci lagi menyucikan dari maklumat sebarang gosip sensasi di luar sana. Mgkin saya perlu merujuk org2 yg lebih arif selepas ini *menjeling faiyun*. Mgkin juga saya akan terima updates melalui sms tanpa melanggan *menjeling faiyun lagi sekali*.
I will miss the kekacang kekucens yg comel2 kat umah sebelah. Walaupon saya tak pernah bagi depa makan dan walaupun depa suka cakar keta cik As, saya tetap rasa depa nih comels..keke
I will miss jiran sebelah rumah a.k.a kak yam the ketua jabatan yg baru. Keluhuran budi pekerti beliau dan suami serta kucing2 akan dikenang. Saya juga akan kenang makanan mereka yang sedap..kekeke. *mari mengipas ketua jabatan yg baru, keke*

Dan hari ini juga mendapat sms dari bos lama

'Tggu S*PA panggil, ujung bulan nih depa mebi panggil interview'
'Ok'

Sayu. Bila kita sudah selesa dgn sesuatu, akan datang berita yg tak disangka2, kan? Tapi takpelah, sometimes perubahan is good for our health, kan?

Ntah2 nnti bila saya sudah betul2 selesa dgn seseorang, opah pulak carikkan calon?uhuks!

--------

Plan nak beli celcom broadband. Any testimonials?[tammo testimonial dr pengguna meksis broadband sponsor, harap maklum..keke]

8 comments:

  1. dija....u need a hug..err..isn't it? takm0 sayu2 laa... =) be happy kEyh!

    ReplyDelete
  2. *ehem* *ehem*


    faiyun

    ReplyDelete
  3. Huh pindah rumah tukar services internet satu kemajuan selepas Pak Lah umu tidak bertanding he he he

    ReplyDelete
  4. vermilion: yer, i need a hug. A BIG HUG! thanks kak zila

    faiyun: apekohel? keke

    hashim habeed: doakan saya keke

    ReplyDelete
  5. membe saye penah komplen celcom broadband tuh lembap. sekian time kaseh.

    ReplyDelete
  6. noure: ye ke? dia dok mana? sbb rsnya kena tgk area.
    meksis dengarnya mmg tak reliabel.

    ReplyDelete
  7. acu..sudah abis bulan seploh. ni dh bulan seblas.so hopefully this is ur month.

    about ur operation, terus atau tidak, acu mesti positif. doa. operation atau tidak, our life is in God's hands, so trust Allah, in whatever decision u'll make, ok :)

    n about celcom broadband, so far ayg guna ok..espiecally dlm kwsn usm kat parit buntar ni. kat taiping slow sikit but still buleh update blog, kira ok sgtla tu kan.

    ok, take care my dear. muah!

    ReplyDelete
  8. Ayang, muah muah patbelas juta kali! rindu kat blog ayang..bukak la balik dear!
    Thanks for the comments!Akan disemat dalam kotak ingatan..keke

    ReplyDelete