Saturday, June 23, 2012

Bagaimana saya kekal comel dan muda remaja

Bertemu kembali di blog ini setelah sekian lama menyepi. Lagi 97 hari nak submit thesis. Video klip baru Big Bang pon lambat 2 minggu tengok sebab begitu busy seperti budak nak SPM.hiks. 
Update umrah dan drama-drama berkaitan akan ditulis bila dah submit paper 2 kat SV. Till then, terimalah entry berjemaah dengan tajuk "Bagaimana saya kekal comel dan muda remaja"

Fakta 1: Saya bertubuh kecil dan comel, hiks. Ditambah pula kini dikelilingi dengan orang berbadan besar di Australia, saya pernah mengelirukan makcik di Vinnies - "I thought you are 12 years old!". Sedikit keji tapi tetap dijangka belasan tahun!yess!

Fakta 2: Saya merupakan fangirls tegar kpop - yang mana 80% daripadanya adalah perempuan berusia 10-20 tahun (statistik rekaan tapi berdasarkan pemerhatian). Dalam fanclub Jay Park, saya yang paling tua dari segi hakikatnya tapi tiada siapa yang menduga. Ramai fangirls yang ingat saya budak undergrad.Ahaks.

Fakta 3: Saya mengamalkan gaya hidup yang sihat (ececececeh) - berbasikal pegun beberapa km seminggu, sarapan menarik seperti ini  


memasak untuk lunch dan dinner, selalu tidur sebelum 12 malam dan cuba mendapat tidur selama 8 jam. 

Fakta 4: Saya suka membeli benda comel yang biasanya dibeli oleh para remaja seperti ini 



Fakta 5: Saya masih main game seperti ini dalam phone yang biasanya untuk golongan muda


Fakta 6: Saya tolak 10 tahun dari umur sebenar setiap kali tiba hari lahir. Ahaks.

Fakta 7: Saya yakin saya comel dan masih remaja dengan berfesyen seperti ini  /bricked.





kerana....

Fakta 8: Kami dah dilatih yakin comel dan muda sejak kecil seperti ini! (Anak saudara berusia 7 bulan)




 
Love and respect
Dijah

7 comments: